Sssda1 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Heihå, Drev og surfet litt og kom over film streamere som MoviesDataCenter og Yebako . Begge hevder og være gratis men ved innmelding må jeg legge ved kredittkort informasjon. Sa det jeg lurer på er hvorfor de trenger dette, og om jeg har noen sikkerhet for om de tapper kontoen eller ikke. Er dette trygt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Aldri, ALDRI skriv inn kredittkortet ditt eller bankkortet ditt på sider du ikke er helt 100% og enda noen 100% på at du er 100% sikker på at siden ikke vil misbruke kortet ditt. Vet du ikke hvorfor de vil ha kortet ditt så skal du ikke gi dem kortet ditt. Dessuten virker gratis filmer for godt til å være sant! Hold deg langt unna! Lenke til kommentar
Sssda1 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Var dette jeg og tenkte, har kommet over mange slike sider men aldri vurdert å melde meg inn, men var fristet til å teste ut dette Er ikke lett å vite hva man kan stole på og ikke. Gjør jo nettshopping til en ekstremsport hvis alle som mottar kortinfo kan gjøre hva de vil med det, rart det ikke er noe sikkerhet for dette? Eller er det det, er ikke helt inne i bankkort og nett ennå hehe. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Okei la oss stille et spørsmål her: Q:Hva brukes kort informasjonen til? . . . . . . . . . . . A: BETALE MED! Q: Så om du ikke skal betale noe, hvorfor skal de ha kort infoen din? . . . . . . . . . A: Scamme deg Lenke til kommentar
Sssda1 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 joda. sett at det koster $1 å bli med da, og jeg godtar. har de da mulighet til å tappe kontoen da, eller blir det sperret for over $1? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja det har de. Om du absolutt vil bli med på dette så anbefaler jeg å kjøpe et Visa Spendon, som er et slags engangskort for internettjenester. Så om de tapper kortet ditt så mister du kun det lille du har på Spendonkortet ditt. Lenke til kommentar
Sssda1 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) okey, søkte litt rundt og viste seg å være scam (bombe) =) de hadde https og SSL-tilkobling så virket jo OK, men alle kan kanskje sette opp slike sider da.. ? takk for svar Endret 3. juli 2011 av perpers Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 SSL hjelper ikke mye om det er dem du knytter deg opp mot som er userriøse. Lenke til kommentar
Sssda1 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Nei gjør kanskje ikke det. Så det er egentlig ingen måte man kan være sikker når man handler på nett, man går bare ut ifra at det er trygt dersom nettsiden er 'kjent'. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Om det er mulig å betale med paypal så er det vel ganske så safe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå