Gå til innhold

Konstruktiv kritikk på en Industial-sang jeg har laget.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte den godt jeg.

Jeg hører ikke så mye på slik musikk lenger, men denne har en slik lukke-øynene-og-svev følelse over seg som jeg alltid har likt.

Skal ikke prøve å late som om jeg vet hva en akkord er, men det virket som om sangen gikk litt i ..puljer(?).

Riff á 30 sek or so, også over til neste. Det virker nesten som om du eksperimenter litt for mye til tider.

Kanskje den følelsen hadde forsvunnet om du forlenget alt, slik at man klarer å komme inn i den nye rytmen før neste begynner.

Lenger avslutning hadde heller ikke gjort noe - du kunne dratt det siste til minst dobbel varighet.

En god regel er vel at man skal gi akkurat så mye at man ikke blir lei, men det ble litt vel kort her.

Slik det er nå sliter kroppen min litt med å kjenne hva den egentlig har hørt - det gikk for fort, men det er fremdeles en god følelse.

Lenke til kommentar

Likte den godt jeg.

Jeg hører ikke så mye på slik musikk lenger, men denne har en slik lukke-øynene-og-svev følelse over seg som jeg alltid har likt.

Skal ikke prøve å late som om jeg vet hva en akkord er, men det virket som om sangen gikk litt i ..puljer(?).

Riff á 30 sek or so, også over til neste. Det virker nesten som om du eksperimenter litt for mye til tider.

Kanskje den følelsen hadde forsvunnet om du forlenget alt, slik at man klarer å komme inn i den nye rytmen før neste begynner.

Lenger avslutning hadde heller ikke gjort noe - du kunne dratt det siste til minst dobbel varighet.

En god regel er vel at man skal gi akkurat så mye at man ikke blir lei, men det ble litt vel kort her.

Slik det er nå sliter kroppen min litt med å kjenne hva den egentlig har hørt - det gikk for fort, men det er fremdeles en god følelse.

Takk for tilbakemelding! :)

Sangen går litt i puljer ja. Jeg føler at jeg ihvertfall må endre eller veksle på akkordene. Så det kan jeg ihvertfall fikse! :)

Jeg skal også prøve å forlenge sangen og slutten litt! Bare kom med flere innspill om du finner mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...