Gå til innhold

Vil dette passe sammen?

Anbefalte innlegg

Er på tlf nå, ingen data tilgjengelig.. :c

90x6vp.png

her er et bilde av handlekurven min.

Passer alt sammen? (Første gang jeg bygger pc selv)

har noen ekstra spørsmål også...;)

hvor stor strømforsyning trenger jeg minimum? prøver å spare penger..:)

Har hovedkortet nettverkskort så jeg kan droppe det jeg har funnet?

krydsmsser fingre på svar å at dette er riktig forum. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HD 6950 istedet for 6970

Phenom II X4 955BE istedet for X6. Forskjellen er null i spill, da ingen bruker mer enn fire kjerner.

500W PSU holder fint.

Du trenger ikke mer enn 4GB til gaming, om du skal ha mer er 2x4GB det maksimale du burde holde deg til med AMD-oppsett.

En Intel i5-2500k er like god som en Phenom II X6 i bilderedigering og videoredigering, men i spill gruser den Phenom II-arkitekturen i støvlene.

Lenke til kommentar

HD 6950 istedet for 6970

Phenom II X4 955BE istedet for X6. Forskjellen er null i spill, da ingen bruker mer enn fire kjerner.

500W PSU holder fint.

Du trenger ikke mer enn 4GB til gaming, om du skal ha mer er 2x4GB det maksimale du burde holde deg til med AMD-oppsett.

En Intel i5-2500k er like god som en Phenom II X6 i bilderedigering og videoredigering, men i spill gruser den Phenom II-arkitekturen i støvlene.

Åssen ser dette ut'a? :)

23lbbr8.png

Endret av Vent180dager
Lenke til kommentar

Flytt over til dustin.no og legg til en NH-D14, Hyper 212+ eller H60. Resultatene du får under overklokking blir nok ganske like uansett.

Gå gjerne ned på hovedkort til P8Z68-V eller P67 PRO, da DELUXE ikke har noen nevneverdige funksjoner over PRO-utgaven.

Jeg hadde også valgt en Seasonic M12D-II 520W, TX V2 650W eller XFX Core 650W framfor den Silver Poweren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...