p0pc0rn Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hei. Min nåværende bærbare begynner og bli moden for utbytte. Jeg sitter og lurer på om jeg skal gå for en ny bærbar eller en iPad 2. Behovet mitt er for det meste internettsurfing og behandling av dokumenter. Vil også ha noe som er lite og lett. Noe som kan være lett å ha med seg på reising, turer o.l. Noen som har erfaringer med iPad eller en bærbar som passer til det jeg beskriver? Noen som isåfall har forslag til bærbarmaskiner som kan passe til mitt behov? Endret 3. juli 2011 av p0pc0rn Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Ipad betrakter jeg som et supplement til laptopen. Dersom du kun skal ha en av delene, bør du gå for sistnevnte. En laptop er mye bedre til surfing og dokumentbehandling. Siden du ønsker noe lite og lett, så er Macbook Air et bra alternativ. Ellers finner du såkalte netbooks til hyggelige priser. Endret 3. juli 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Har ikke denne selv, men du kan jo lese omtalen og burdere selv. http://www.hardware.no/artikler/toshiba_nb550d/99373 Hvis du vet at du kommer til å skrive, er valget lett. Touchscreen kan ikke måle seg med tastatur. Enig i at nettbrett kun er et supplement. Den erstatter ikke skikkelig laptop. De eneste gangene nettbrett er bedre, er på bussen. Endret 3. juli 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Da er vel kanskje en bærbar å vurdere. Får søke litt rundt etter gode alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå