nanio Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Måtte nylig re-installere Windows på min maskin, og etter den tid kommer blåskjermen hyppig. Mener jeg har installert de riktige driverne etc men kanskje dere ser noe jeg ikke gjør. Har lagd ved minidump ..tror det er det dere trenger? : ), TAKKER OG BUKKER for alle svar! Minidump.zip Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg tror du vil få mer hjelp hvis du kan fortelle oss feilkoden du får. Lenke til kommentar
nanio Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Hmm.. trodde denne stod i mini .dmp filene. husker ikke koden nå, og vet ikke om jeg får en. får bare "Windows has recovered from an unexp..", men kan laste opp hele .dmp filen om det hjelper (over 200 MB), skal se etter nestegang jeg får blåskjerm å starter igjen. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Du kan gå inn i bios og skru av automatisk restart ved blåskjerm. Neste gang dufår det, sriver du ned koden og poster her. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du må oppdatere driverene til det trådløse nettverkskortet ditt. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Og du har selvsagt original Windows 7, kjøpt i butikken, eller fått ferdig installert på en ny butikk kjøpt pc? Så vi bare har utelukket den muligheten.... Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vær forsiktig med tredjeparts brannmurer, de kan ofte blokkere vitale deler av et program eller operativsystemet, det er ikke sikkert det merkes med en gang, men det kan resultere i systemkræsj etter hvert. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Problemet her er som Paull sier. Det som forårsaker problemet er nettverkskortet (og µTorrent by proxy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå