mgsninja Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Noen som vet om eit godt program til denne jobben. Trenger noe som sier i fra når ting blir for varmt (etter min mening). Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Motherboard Monitor! http://mbm.livewiredev.com/ Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 min pc sier i fra selv om det blir forr varmt...den slår seg av og begynner og ule Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvilket HK har du? (Tenker på produsent... bruker selv PCAlert 4 fra MSI). Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Litt kipt vist du glymer å lagre det du halde på med. Greit å få ein liten forvarsel Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 På mitt HK (abit nf7-s) kan jeg stille inn 'warning temerature' og 'shutdown temperature' i bios Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Typisk meg å glemme det lille programet der (PCAlert 4). :oops: Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 min pc sier i fra selv om det blir forr varmt...den slår seg av og begynner og ule Det må jeg si! Sinnsykt kul pc du har! Den slår seg av FØR den begynner å ule! WOW! Det hovedkortet vil jeg ha også!!!!!!! (ikke ta sarkasmen så seriøst.... var ment som en spøk) Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Er ikkje sikker på om eg har noe sånt i min BIOS men eg tar å sjekker nå som eg skal reboote Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvilket HK har du? (Tenker på produsent... bruker selv PCAlert 4 fra MSI). mener å huske at det går an å bruke PC alert på andre hovedkort også. har testa det på en annen pc tror jeg, akkurat nå kjører jeg PC alert med MSI kort ja, men den måler ikke tempen på harddisken min. elller er det det som heter system temp? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 elller er det det som heter system temp? Nei... Det har noen begrensninger, ja ... men det kan kjøle ned CPU bra med "cooler XP" prg ... bruker mye ress. da(?) Lenke til kommentar
mr x Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Vell???Hvilket HK? tipper han har msi.... :wink: Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Ja har nok MSI. Grei liten sak det. Men HK'et støtter ikkje "cooler XP". Kan det være BIOS'en eller er det noe hardware saker? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja har nok MSI.Grei liten sak det. Men HK'et støtter ikkje "cooler XP". Kan det være BIOS'en eller er det noe hardware saker? kan det være at du har både fuzzy logic 4 og pc alert 4 innstalert. da kan dette kresje. skal være og bare trykke på cooler xp Lenke til kommentar
mr x Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvilket HK har du? (Tenker på produsent... bruker selv PCAlert 4 fra MSI). mener å huske at det går an å bruke PC alert på andre hovedkort også. har testa det på en annen pc tror jeg, akkurat nå kjører jeg PC alert med MSI kort ja, men den måler ikke tempen på harddisken min. elller er det det som heter system temp? du kan jo prøve speedfan..det skal måle temp på hd,hk,cpu.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hvis han har MSI er PCA4 genialt .... ellers kan Aida32 brukes, men ingen alarm her .. det er det på MSI PS: MSI har jo innebygd alarm settings i BIOS Lenke til kommentar
Calm Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har forsøkt flere ganger, med flere programmer (HDDTemp, MBM, SpeedFan...) å få lest temperatur fra mine disk'er... min konklusjon er at WD-disker ikke støtter temperaturavlesning via S.M.A.R.T. - selv om jeg ikke har noe håndfast til å backe dette opp! Det at jeg bl.a. ikke finner noe om temperaturavlesning på WD sine sider, hverken under specs for diskene eller på sidene generelt, kan tyde på dette... i alle fall tror jeg det er tilfelle for de modellene jeg har - har ikke tatt meg bryet med å sjekke noe andre modeller egentlig! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen som vet om eit godt program til denne jobben. Trenger noe som sier i fra når ting blir for varmt (etter min mening). Vis du har cden som fulgte med på HK, så skal det følge med sånt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå