Thitorkin Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er vel naturlig at det er sånn, sikkert mye lettere å suge kuk bra hvis man har kuk selv. Ja forresten er det ikke sånn at kjerringer er bedre på slikking og fingring og sånn også? Ja, får ofte gode tilbakemeldinger! Nå begynner eg å lure på hvordan ditt underliv ser ut 3 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Er vel naturlig at det er sånn, sikkert mye lettere å suge kuk bra hvis man har kuk selv. Ja forresten er det ikke sånn at kjerringer er bedre på slikking og fingring og sånn også? Ja, får ofte gode tilbakemeldinger! Nå begynner eg å lure på hvordan ditt underliv ser ut Hva mener du? er da bare en vanlig kosete gutt. Raped Endret 7. juli 2011 av Styrketrenern Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg tenkte først at du svarte på det nederste så da måtte du være jente og der var det noe som ikke gikk opp Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Man blir ikke rompis av å suge en kompis!! Or so they say. :!: Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Hehe, en ting er sikkert. Dere hadde alle likt det godt Tull Endret 7. juli 2011 av Styrketrenern Lenke til kommentar
Maginox Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Hehe, en ting er sikkert. Dere hadde alle likt det godt Tull Hehe ser du rettet deg selv der, de fleste homofile gutter hadde nok likt å bli sugd på samme linje som hetero gutter ønsker å bli sugd av jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg