Maginox Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Er en 16 åring som har hatt sex med min andre jente, denne gangen fikk jeg en blowjob i tillegg(i starten). Men dette var ikke så veldig tilfredsstillende, iallefall i forhold til sex. Er det hun som gjør det feil eller er blowjob overvurdert ? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Blowjob er ikke overvurdert i det hele tatt. Da trenger hu mye trening Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det høres ut som hun trenger trening. Siden dere er 16 år, så har hun sannsynligvis ikke så mye erfaring. Du får stille med utstyr sånn at hun kan bli bedre. Gi tilbakemeldinger om hva som er godt underveis. Lenke til kommentar
Maginox Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Dette var godt å høre, får vel prøvd en god blowjob i framtiden! Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 CEARFULL IT BE TROLLS HERE! Lenke til kommentar
Maginox Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 CEARFULL IT BE TROLLS HERE! Hvor? Syns spørsmålet mitt fikk et realt svar jeg 2 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 CEARFULL IT BE TROLLS HERE! Hvor? Syns spørsmålet mitt fikk et realt svar jeg Jeg tror han hinta til seg selv Lenke til kommentar
Populært innlegg Pokey Skrevet 4. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. juli 2011 CEARFULL IT BE TROLLS HERE! Hva faen er galt med deg 22 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 CEARFULL IT BE TROLLS HERE! Hva faen er galt med deg haha det kom fra rette person 7 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Blowjob er ikke overvurdert i det hele tatt. Da trenger hu mye trening Nja, i dårlige komedier kan man få inntrykk av at blowjobb = instant orgazm elno... og at det liksom er det beste en mann kan få oppleve... vel JEG synes ikke det er sånn i alle fall Endret 5. juli 2011 av Gormers Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg har fortsatt til gode å oppleve en slik fantastisk blowjob, men det er jo uansett godt og det er et spennende krydder til sexen... 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det finnes, det. Du må bare finne den riktige jenta. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Eller riktige gutten, alt ettersom hva man ønsker *whistle* 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Den riktige munnen blir vel konklusjonen 8 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Min personlige mening er at gutter er mye flinkere til å gi blowjobs enn jenter Endret 7. juli 2011 av Styrketrenern 1 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Min personlige mening er at gutter er mye flinkere til å gi blowjobs enn jenter Noe galt i det? Jeg er da ialfall ærlig. Tviler på at du ikke har prøvd det med en gutt du heller =) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Min personlige mening er at gutter er mye flinkere til å gi blowjobs enn jenter Jeg har lest at det er den populære oppfatningen, ikke at det betyr at absolutt alle har gode ferdigheter selvsagt, som jeg har merka selv Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Min personlige mening er at gutter er mye flinkere til å gi blowjobs enn jenter Jeg har lest at det er den populære oppfatningen, ikke at det betyr at absolutt alle har gode ferdigheter selvsagt, som jeg har merka selv Min kjæreste, ole er veldig flink Vet ikke om noen Ole Endret 7. juli 2011 av Styrketrenern 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er vel naturlig at det er sånn, sikkert mye lettere å suge kuk bra hvis man har kuk selv. Ja forresten er det ikke sånn at kjerringer er bedre på slikking og fingring og sånn også? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er vel naturlig at det er sånn, sikkert mye lettere å suge kuk bra hvis man har kuk selv. Ja forresten er det ikke sånn at kjerringer er bedre på slikking og fingring og sånn også? Ja, får ofte gode tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg