SirAmp Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei! Jeg har nettopp oppgradert til en 60/60 linje, men det klarte ikke hjemmesentralen min å holde følge med, og måtte settes i bridge modus.Jeg trenger derfor en router med trådløst nettverk, og høy ytelse på det kablede nettverket. Hva bør jeg velge? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Her er en tabell som viser ytelse for endel populære routere: http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/view Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har sett den tabellen, men så har man jo også ting som stabilitet og brukervennlightet. Er Asus RT-N65U et godt valg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Den er en bra router. Det eneste minuset er trådløs rekkevidde som ikke matcher de beste routerne med utvendige antenner. Men for all del, det er ikke ekstreme forskjeller vi snakker om. Jeg har selv en RT-N16 og er meget fornøyd med stabilitet. Begge har 128MB RAM, som gjør at de tåler masse forbindelser uten å knele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå