Gå til innhold

Nettkurs - Noe interesse for d da ?

Anbefalte innlegg

Ja du leste riktig! Men betaler du 35.500,- kroner for et "windows"- nettkurs du må lese gjennom selv over "anbefalt" 30 uker?

Sentrale emner: (Nettverksadministrator/IT-akademiet)

PC Intro

Microsoft Windows 2000 Network and Operating System Essentials

Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server

Implementing a Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure

NetWare 5 Administration

Linux

- - - - - > klipp < - - - - -

Er det mange som tar slike kurs tro? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mm... herlig :D siden ALL kursinformasjon er på ENGELSK vil det si bøker fra Microsoft Press, altså du betaler 30.000+ kroner for en "bok" fra microsoft du må lese selv....

skammer meg, men jeg går til Google eller kazaa om jeg lurer på noe. :yes:

Lenke til kommentar
mm... herlig :D siden ALL kursinformasjon er på ENGELSK vil det si bøker fra Microsoft Press, altså du betaler 30.000+ kroner for en "bok" fra microsoft du må lese selv....

skammer meg, men jeg går til Google eller kazaa om jeg lurer på noe. :yes:

Synes det er greit med litt kursing avogtil... reiser snart på et 5 dagers ciscokurs i oslo, pris 20 000 kr

Klarer ikke lære like mye ved å sitte hjemme og lese...iallefall ikke når du ikke har nok utstyr til å lage en stor lab.

Lenke til kommentar

Kjøp boka brukt av noen som har hatt kurset. Eller kanskje du kjenner en du kan låne av. Tror de med god erfaring med PC'er klarer dette greit på egenhånd på godt under 30 uker. I hvertfall hvis du har satt opp et par hus-nettverk før og plundret litt selv med diverse innstillinger og prøvd ut de aktuelle OS'ene i praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...