XPUserz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja du leste riktig! Men betaler du 35.500,- kroner for et "windows"- nettkurs du må lese gjennom selv over "anbefalt" 30 uker? Sentrale emner: (Nettverksadministrator/IT-akademiet) PC Intro Microsoft Windows 2000 Network and Operating System Essentials Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server Implementing a Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure NetWare 5 Administration Linux - - - - - > klipp < - - - - - Er det mange som tar slike kurs tro? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det bør være bra.... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Verden vil bedras. Svært gjerne. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det er dyrt med kurser. Et : fra win2000 server til win2003 server 2 kvellers kurs koster rundt 7000,- :o Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 sånne kurs løner seg heller ikke da det er dærlig med jobber i den bransjen,bare bortkasta med penger spør du meg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Høres ut som en del av pensum til IKT Driftsfag Var litt vell dyrt da. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 mm... herlig siden ALL kursinformasjon er på ENGELSK vil det si bøker fra Microsoft Press, altså du betaler 30.000+ kroner for en "bok" fra microsoft du må lese selv.... skammer meg, men jeg går til Google eller kazaa om jeg lurer på noe. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 mm... herlig siden ALL kursinformasjon er på ENGELSK vil det si bøker fra Microsoft Press, altså du betaler 30.000+ kroner for en "bok" fra microsoft du må lese selv.... skammer meg, men jeg går til Google eller kazaa om jeg lurer på noe. Synes det er greit med litt kursing avogtil... reiser snart på et 5 dagers ciscokurs i oslo, pris 20 000 kr Klarer ikke lære like mye ved å sitte hjemme og lese...iallefall ikke når du ikke har nok utstyr til å lage en stor lab. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 mm... herlig siden ALL kursinformasjon er på ENGELSK vil det si bøker fra Microsoft Press, altså du betaler 30.000+ kroner for en "bok" fra microsoft du må lese selv.... Kjøp boka brukt av noen som har hatt kurset. Eller kanskje du kjenner en du kan låne av. Tror de med god erfaring med PC'er klarer dette greit på egenhånd på godt under 30 uker. I hvertfall hvis du har satt opp et par hus-nettverk før og plundret litt selv med diverse innstillinger og prøvd ut de aktuelle OS'ene i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå