Danniiel Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei Skal no begynde på mitt data prosjekt. Men so er det noken ting eg lurer på før eg begynde heilt.. Og de e som følgande ( Utenlanske sider) * Forskjelige sider dei selger lys som eg kan ha * Vifter osv * Strømper til kablene Har fått "Meh." til og tegne noken bedre skisser og det er dette : Men eg tror kabinette blir svart.. Og håper noen vil hjelpe meg, og sende mange sider der di selger di tinga eg skreiv -Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Ingen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Vil anbefale deg å lage en egen kommentartråd, det blir mye ryddigere på den måten Men for å nevne noen populære nettbutikker for slike artikler: Mikroplex; norsk butikk som har masse forskjellig. MDPC; utenlands butikk som har det meste av sleeves, koblingshoder til vifter, skruer osv. Performance-PCs; er annen utenlandsk butikk som har et veldig godt utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå