Zuddybear Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Heisann! Jeg har egentlig bare et lite spørsmål ang. kjøp av ekstrabatteri til mitt Canon EOS 550D. Veiledende pris for Canons egne LP-E8-batterier ligger omkring 300-400 kroner, dette ved kjøp fra norske nettsteder. Et raskt søk på ebay har imidlertid vist at det finnes en rekke meget billige varianter av samme type batteri. Noen av disse selges faktisk til under 50 kroner! Man aner jo nesten ugler i mosen når prisen ligger på dette nivået, så jeg spør: Har noen erfaring med slike batterier? Mvh Joakim =) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja, for meg har det fungert helt OK på fjerde året nå. Kjøpte på Ebay for 43 kr. og har brukt det både i 400D og 50D, merker ikke noe forskjell på det originale og det uorginale. Lenke til kommentar
Zuddybear Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Takk for svar Jeg kjøpte like godt et fra ebay. Det er jo ikke store summene det er snakk om. Jeg skal gi tilbakemelding etter noen uker med testing. Ciao! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 For BP511 står det utenpå esken min, replacement for this. Li-ion Rechargeable Battery 7.4V 1800mAh, og det varer like lenge, eller til like mange shots som det originale. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Bare ikke kjøp de helt billigeste uoriginale og heller de som det står Canon på som koster under 200/300 kroner. Phottix og Hannel er anerkjente 3parts-leverandører når det gjelder batterier,grep og fjernutløsere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå