Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Stabæk


Brann89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seier noe der, men når eg lager kamptråden og sikter til at dette vil bli Branns 3 seier og en ny bragd vil bli gjort, så skal eg ikkje komme med feilinfo etter kampen er over.

 

Men nå er kampen unnagjort og Brann har gjort ekspertene til skamme. Austin har vært Branns soleklare beste iår og er en stor grunn til kvifor vi ligger der vi ligger no. Ojo og Torp har vært noen kjempe signeringer. Grorud har også vært en god signering, mn han har ikkje spilt så mye. Bentley har egentlig vært den største skuffelsen og det er han Brann måtte ha brukt mest ressurser på. Kanskje skal Brann satse på bosmanspillere i fremmtiden?

Lenke til kommentar

Kan være eg har lagt liste litt høgare på han. Men er frustrerende at han skal stykke opp angrep etter angrep pga feilvalg. Det kan ikje være lett for medspillerene å vite kva han kommer til å gjøre. Føler det nesten er litt slik som Guastavino var i sin første sesong for Brann. Guastavino har forandra seg til det posetive, selv om eg synest han kan bli litt for ego av og til, så får håpe Bentley kommer i samme "kategori"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...