Daskeladden Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei, sliter litt med selvtilliten nå om dagen. Jeg er ganske flink til å diskutere og ta ordet i debatter og slik, jeg tør å si hva jeg mener og hva jeg står for. Selvtilliten jeg har til det andre kjønn og til meg selv er noe helt annet... Jeg synes det er fælt bare å gi en jente en klem, jeg danser heller ikke noe på fest? Er det noen som vet noen råd? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg var sånn selv før. Skal ikke nekte for at jeg er litt slik fortsatt. Jeg begynte å tenke at tilfeldige jenter/mennesker jeg møter på fest, kjenner meg ikke. Da gjelder det å bare være hyggelig å opptre slik at du gir et godt førsteinntrykk, og ta det derfra. Dette med klemmer osv.. Hva skal jeg si? Hvis de gir deg en klem, så er det jo fordi at DE vil det. Ta dette som et kompliment! De syns jo du er en hyggelig og kjekk kar! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Du er bare 16 år. At du allerede er flink til å ta ordet og uttrykke meningene dine er positivt. Med disse egenskapene vil resten komme av seg selv. Du blir tryggere på jentene etter hvert som du får mer erfaring og blir mer moden. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg var sånn selv før. Skal ikke nekte for at jeg er litt slik fortsatt. Jeg begynte å tenke at tilfeldige jenter/mennesker jeg møter på fest, kjenner meg ikke. Da gjelder det å bare være hyggelig å opptre slik at du gir et godt førsteinntrykk, og ta det derfra. Dette med klemmer osv.. Hva skal jeg si? Hvis de gir deg en klem, så er det jo fordi at DE vil det. Ta dette som et kompliment! De syns jo du er en hyggelig og kjekk kar! Jeg har mange venner som jeg har blitt kjent med mellom fest, internett og skole, men det er å ta skrittet litt lenger jeg sliter med. Tusen takk for ditt syn på saken TheGnome, skal prøve å suge inn så mye erfaring som jeg kan! : ) Flere som har tips? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Har du en frykt for å ta iniativet med å bli kjent med nye mennesker? Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg bruker ikke å starte en samtale med noen fremmede, men hvis noen gjør det med meg så bli vi som regel venner. Jeg har ikke spesielt lyst til å starte samtaler med fremmede mennesker, så du kan vel kalle det en frykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå