Stingah Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Forsøkte meg på noen fiskehoder som hang til tørk: Er forsåvidt fornøyd med dette, men er liksom ikke noe jeg ville hengt opp i stua. Men hvorfor? Syns dette burde gitt et veldig kult bilde, men er noe som gjør det litt kjedelig syns jeg.. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Øke eksponeringen i etterbehandlingen, samt pumpe inn noe kontrast og kanskje gjøre det svarthvitt? Tror det ville vært bra. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Tok meg friheten av å vise kjapt hvordan det ville sett bedre ut i mine øyne. Si i fra om jeg skal fjerne bilde. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Synes det er et tøft bilde. Knall komposisjon! men tipset til GENTorly er ikke så dumt å prøve. Endret 3. juli 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Noe slikt?: Jeg la inn en liten fargetone og, syns det gjorde seg bedre enn bare sort hvitt.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Smak og behag med fargetonene. Jeg synes det gjør seg best i ren sorthvitt. Tror det kan bli bra i farger også hvis du kjører på med mere kontrast og øker eksponeringen litt. Endret 3. juli 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Takk takk Nei er bare gøy at folk tar seg bryet, så fremt ting forblir i tråden.. Skal ikke "flatter myself" med at noen stikker av med bildene men, nå er det nå sagt Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Tja, når det gjelder fargetonene..: hmm! Er tildels enig i at bare ren sort hvitt ble pent og.. Skal se litt på det Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Da tror jeg vi kan kalle dette det endelige resultatet, og jeg er helt klart mer fornøyd med dette!! EXIF for de som liker slikt: Camera: Canon EOS 400D Lens: 17-50 mm Shot at 50 mm Exposure: Auto exposure, Aperture-priority AE, 1/125 sec, f/3.2, ISO 400 Flash: Off, Did not fire Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Det ble bra synes jeg! Godt jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå