Mcgyver Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Heisann, Håper noen kan hjelpe meg med dette. Når jeg skal se en video på YT, så er bufferingen veldig treg. Jeg har lastet ned den nyeste flash playeren, men uten effekt. Har sjekket hva RAM´n står på i det den spiller/buffrer, og det er bare 67% så det burde jo holde. Har 2GB RAM. Noen tips om hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Maskinen er helt ny, kanskje noen innstillinger? Lenke til kommentar
maroon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Heisann, Håper noen kan hjelpe meg med dette. Når jeg skal se en video på YT, så er bufferingen veldig treg. Jeg har lastet ned den nyeste flash playeren, men uten effekt. Har sjekket hva RAM´n står på i det den spiller/buffrer, og det er bare 67% så det burde jo holde. Har 2GB RAM. Noen tips om hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Maskinen er helt ny, kanskje noen innstillinger? raskere nett! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Har du Nextgentel? Nextgentel hadde en feil i Danmark igår, som gjorde at det var trøbblete med trafikk til utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå