frebjo Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hei, Fredrikstad Arbeiderparti er i ferd med å lage kinoreklame som skal gå på kino frem til valget. Og i den annledning lurte jeg på om noen har mulighet til å se over det forslaget som er satt opp hittil på kinoreklame og gi noen tilbakemeldinger. Forslaget til reklamevideo finner du her! Spotten er på 15 sekunder, og vi har forsøkt å holde det enkelt og oversiktlig. Fredrik Endret 3. juli 2011 av frebjo Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fjern den plagsomme skyggen fra teksten, kjøp bilder. Det er ikke lov å bruke bilder fra f.eks istockphoto uten å betale, selv i et utkast. Postes det på nettet så postes det på nettet. 1 Lenke til kommentar
frebjo Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Takk for tilbakemelding Herp!Liten glipp at placeholder bildet ikke var byttet ut... Bør skyggen fjernes eller dempes? Fått litt forskjellige tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg ville ha fjernet den helt. Den var bare forstyrrende. 1 Lenke til kommentar
frebjo Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Takk for alle tilbakemeldinger! Bilde fra istockphoto er nå kjøpt inn, og jeg ser at det burde vært byttet ut før jeg la det opp. Skyggene skal omarbeides og det skal selvfølgelig inn en bindestrekt etter kultur. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Synes det var litt irriterende når bilde "forstyrret" skyggen om du forstår. Enten fjern eller flytt bilden(e) slik at det ikke skjer. Lenke til kommentar
frebjo Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Synes det var litt irriterende når bilde "forstyrret" skyggen om du forstår. Enten fjern eller flytt bilden(e) slik at det ikke skjer. I see! Skal prøve å legge det slik at det ikke faller skygge på bildene. Samtidig bidrar skyggene til å skape litt dybde i bilde. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, synes skyggen var en fin effekt. Bare du gjør noe med objekter som "ødelegger" skyggen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg må si meg enig med noen over her i at skyggen som går over bildet er irriterende. Skyggen er grei, men kanskje bildene skal gå over skyggen. Men jeg stiller dog spørsmål til hvorfor kinoreklame må være en lysbilde-presentasjon, og ikke en skikkelig reklame? Dette er ikke kritikk rett til deg, men til kinoreklame generelt. Lysbildepresentasjon med musikk fungerer mye dårligere enn en 15 sekunders filmsnutt som presenterer samme budskap. Lenke til kommentar
frebjo Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Takk for alle tilbakemeldinger. Det kunne nok med fordel vært en ordentlig reklamefilm ja. Her er siste utkast: http://www.youtube.com/watch?v=1CgfTywJ9Zo Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Du glemte "mindre politi" Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg må si jeg stiller med litt forundring over hele denne greia, särlig når Kulturminister Trond Giske fra nettopp Arbeiderpartiet var en av dem som tok "helt av" for noen år siden da TV vest viste propaganda for Pensjonistpartiet i 2003, hvor han nevnte at han vurderte å anke vedtaket fra menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg fordi bruk av propaganda bröyt så til de grader med AP sine prinsipper osv osv.. ref Jeg stiller meg helt enig med håvard her, jeg drar ikke på kino for å se hjemmelagde amatörmessige powerpoint presentasjoner. Hadde jeg dratt på kino og fått slengt noe slikt i ansiktet så hadde jeg av prinsipp stemt på det motsatte. (ment helt generelt, helt sikker på at eks. höyre sine videoer er omtrent like dårlige) Har ikke de fleste politiske partier en PR ressurs som kan bistå med å få ut et budskap på en mer sikkelig måte ? Humor er et element det spilles altfor lite på i dagens propaganda! propaganda var bedre i gamledager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå