Joachim_F Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Disse indie-spillene bør du få med deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kjøpte Proun nå og venter spendt på at det skal bli ferdig å laste ned. Donerte også noen kronasjer da jeg synes det kan være verdt å støtte uavhengige spill, selv om det lar seg gjøre å få dem gratis. Så skal bli spennende å se hvordan spillet ter seg. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Dere burde annmelde Project Zomboid. Er vel det beste zombie spillet jeg har spilt. Er et survival RPG spill som har samme grafikk stil som X-Com Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Takk for disse tipsene. Er ivrig etter å prøve Proun. Tommacool: Problemet er at Zomboid er så LANGT fra ferdig at å anmelde det ville være litt poengløst. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hele Proun er basert rundt en gimmick. For min del var ikke det noe spesielt gøy. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Proun var morsomt det, men musikken er helt malplassert. Et sånt spill må ha elektronisk musikk for å bli tatt seriøst hos meg. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Har hatt Steam-demoen til Anomaly Warzone Earth liggende i sikkert en måned uten å fått rotet meg til å prøve den. Kanskje på tide å gjøre det.. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Dere burde annmelde Project Zomboid. Er vel det beste zombie spillet jeg har spilt. Er et survival RPG spill som har samme grafikk stil som X-Com Testet tech demoen av dette nå. Virker lovende. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Proun var morsomt det, men musikken er helt malplassert. Et sånt spill må ha elektronisk musikk for å bli tatt seriøst hos meg. Stakkars deg da! Godt det ikke var noe elektronika oppgulp. Alt for mye musikk skal ha elektroniske rytmer. Et originalt soundtrack med akustiske instrumenter hadde passet bra til dette spillet. (Selvfølgelig ikke det samme symfo-dritten det er så mye av i dataspill.) Og bare så det er sagt, jeg liker mye elektronisk musikk. Endret 4. juli 2011 av Mithridates_InnleggNO Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Disse indie-spillene bør du få med deg. Les hele saken Atom Zombie Smasher er jo bare en blodkopi av THE LAST GUY (PSN)gitt ut først i 2008(tror jeg) men med en zombie-twist(som alltid lol) noen her som har spilt det? THE LAST GUY: genial google-maps arkade-strategi.... Lenke til kommentar
toddys Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Disse indie-spillene bør du få med deg. Les hele saken Atom Zombie Smasher er jo bare en blodkopi av THE LAST GUY (PSN)gitt ut først i 2008(tror jeg) men med en zombie-twist(som alltid lol) noen her som har spilt det? THE LAST GUY: genial google-maps arkade-strategi.... Tenkte akkurat det samme! Likte THE LAST GUY veldig godt, ett oversett spill. De ekstra banene man laster ned er en bra (eller umulig) utfordring.. SYND!!! SYND!! :!: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg hadde rent glemt Proun. Ser at folk ikke akkurat er ekstatisk om det, så jeg betalte minimumbeløpet (hele 15 kroner!). Jeg har kjøpt for mange spill de siste månedene, som bare ligger og støver ned ... Steam er også bortimot livsfarlig for tiden, med alle de sprøtt gode tilbudene. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Atom Zombie Smasher er jo bare en blodkopi av THE LAST GUY (PSN)gitt ut først i 2008(tror jeg) men med en zombie-twist(som alltid lol) Heh, nei. The Last Guy og Atom Zombie Smasher minner litt om hverandre på overflaten, men de er helt forskjellige typer spill med helt forskjellig fokus. Se gameplay-video: The Last Guy: Atom Zombie Smasher: Rimelig forskjellig med andre ord. Endret 7. juli 2011 av Joachim_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå