Hynnen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei. Noen som vet om det finnes en plass en kan laste ned win 7 home premium lovlig? Vil installere på nytt uten all tullet som er med på pcen... Kan vel bruke den koden som er på undersiden av pcen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Flere høgskoler (og kanskje universiteter) gir studentene gratis Windows 7-lisenser, så dette kan være en mulighet. Dette krever dog at du er student ved en slik skole. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 http://www.mydigitallife.info/windows-7-iso-x86-and-x64-official-direct-download-links-ultimate-professional-and-home-premium/ Hurrr juuu gooo. Har brukt det selv. Funker prima. Lenke til kommentar
Hynnen Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Toppers Noen mulighet for å legge til norsk språkpakke? Lenke til kommentar
DEEEJ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Fant ut av det Hei, jeg er en av de studentene som skulle få gratis windows 7 lisens.. Og det har jeg fått (produktnøkler), MEN det viser seg at det kun er en upgrade (windows 7 ultimate), vi har alt fått installert windows 7 home premium på skole pcene, og fikk en upgrade.. Tingen er at jeg bruker aldri den skole pcen, og vil gjerne ha windows 7 på hjemme pcen som foreløpig kjører windows vista. Er det mulig å gå frem slik:? 1. Kopiere produktnøklene fra student pcen - som kjører windows 7 home premium 2. Laste ned home premium på hjemme pcen og installere ved bruk av produktnøkkelen, slik at hjemme pcen nå har windows home premium 3. installere windows 7 upgraden (ultimate)og bruke lisensnøklene fra skolen er det mulig? takker for svar.. Endret 5. juli 2011 av DJQureshi Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Du kan installere en upgrade som en fullversjon. Når du blir spurt om produktnøkkel under installasjon lar du bare feltet stå tomt. Etter at Windows er installert må du endre en oppføring i registeret, og så må man aktivere med produktnøkkel. Har en guide på jobben som kan brukes. Kan poste det i morgen bare jeg husker det. Denne nøkkelen du har DJQureshi, er det en "Windows Anytime Upgrade"-nøkkel, eller er det en nøkkel for oppgradering fra XP/Vista til Windows 7? Endret 20. juli 2011 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå