SkYHigH88 NOR Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hei hei folkens! Jeg har merket at det er svært vanskelig og finne norske folk over live på Halo Reach. Det må vi gjøre noe med! Jeg tenkte at vi kunne spille--> Team snipers pro,objektive eks CTF,Oddball,King Of the hill osv. Det er bare noen av de jeg husker nå, men det er flere bare slapp av Setter pris om dere kommer og spiller Halo Reach med meg, Så kan vi mulig lage en Norsk Clan. Det hadde vært morro Da tenkte jeg at vi kunne være 8 stk. Vis dere har noen andre forslag så gi gjerne beskjed på GAMERTAG: SkYHigH88 NOR eller her inne. Jeg skal være vanskelig på nickname. Noen store bokstaver og noen små hehe Bare kom inn på live folkes! "MI TALAS MI SJÅS!" Endret 3. juli 2011 av SkYHigH88 NOR Lenke til kommentar
Makri Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Kan sikkert kjøre noen runder, er forholdsvis ny på banen jeg da som nypromotert captain, men alltid klar for en match Men jeg favoriserer rene deathmatch, altså team Slayer Endret 3. juli 2011 av makri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå