Stingah Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hva syns så folk om dette bildet? Noe som burde vært gjort annerledes? Bildet er kun croppet noe, da det var mye sort i bunn. Noe av himmelen måtte og gå for å opprettholde det gylne snitt. EXIF: Camera: Canon EOS 400D Lens: 17-50 mm Shot at 20 mm Exposure: Auto exposure, Aperture-priority AE, 1/60 sec, f/29, ISO 100 Flash: Off, Did not fire 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Bildet ser svært oppstilt ut. Det hadde vært interessant med en mer spennende vinkel. Gå nærmere damen, tilt kameraet svakt mot en av sidene, etc. Dette skaper mer liv i bildet. Ellers synes jeg skyene er alt for mørke. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Hei og takk for svar! Da vet jeg hva jeg skal prøve neste gang. Tok flere bilder fra andre vinkler, men med slike siluetter så er det nesten ikke synlig at det er et menneske fra de andre vinklene jeg tok. Kunne tatt beint fra siden men... Og kunne selvfølgelig gått nærmere, og hun kunne gjort mer av seg. F.eks holdt henda opp i været..? Her har jeg forsøkt å lysne skyene litt, vet ikke hvor velykket det ble? De ble kanskje litt "grå"? 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Henda i været? Tror det hadde sett rart ut. Jeg tror TheGnome mener at bildet bør være mer naturlig, og ikke så oppstilt som (jeg tror) det er nå Og ja, nå ble skyene gråe. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 ..Hehe Men hvordan i alle dager skal man få skyene lysere, samtidig som man får de veldige silhuettene? Fordrer ikke silhuettene at bildet blir noe mørkt..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå