Tohmy Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Finns det en måte å slå av at alle meldinger jeg sender blir lagret på telefonen under Sendte? Har ikek behov for å ta vare på ting jeg har sendt, men kan ikke finne en måte å slå av dette ... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nei, det er ingen måte å skrue av at meldingene blir lagret i sendte. Ser ikke dette som en bakdel egentlig, det er jo veldig lett og bare gå inn på en melding og trykke slett alle. Dessuten er det greit å se hva du har skrevet/spurt om hvis du skulle ha glemt det. Heller hver glad for at mobilen har så mange muligheter Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Han sender sikkert slike meldinger som ingen andre burde se, men han selv er glemsk og glemmer å slette de etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hehe kanskje det.. Er jo koselig når du kjeder deg å lese gjennom meldinger på mobilen,det er gøyest å lese de du har mottatt av andre, men du får en dialog, istedenfor monolog, når du har din del av samtalen også..! Er enig i at det burde gå an å velge bort auto lagre, som med så mye annet jeg har lyst å forandre på i mobilen =) Men kan jo ikke forlange alt her i verden heller Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det kjipe med slike lagring er hvis du sender noe til noen damer som du ikke vil at samboeren skal oppdage og man glemmer og slette. Da blir det bråk. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det kjipe med slike lagring er hvis du sender noe til noen damer som du ikke vil at samboeren skal oppdage og man glemmer og slette. Da blir det bråk. Da er det du, ikke mobilen som er kjip. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Synes det er kjekt å kunne se hva jeg har sendt når jeg våkner opp med skikkelige tømmermenn etter en våt kveld. Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Om jeg går inn på en av de sendte meldingene og velger Slett alle, er det bare de i Sendte boksen som slettes eller er det ALLE som slettes? For min del er det ikke så farlig om dama ser hva jeg skriver, det er mer at de tar unødvendig meldingsplass som kunne vært brukt til å lagre kjærlighets sms`er :-) Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Synes det er kjekt å kunne se hva jeg har sendt når jeg våkner opp med skikkelige tømmermenn etter en våt kveld. Det er vel enda mer gøy å våkne opp med fullastet kameratelefon etter en slik kveld, har som regel fått med deg mye morsomt på kameraet da! 8) Og skulle du ha noen svarte hull, er det jo en fin måte å pusle sammen kvelden på... :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Om jeg går inn på en av de sendte meldingene og velger Slett alle, er det bare de i Sendte boksen som slettes eller er det ALLE som slettes? Det er bare de i Sendte-mappen som slettes ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå