Gå til innhold

Sendte SMS (T610)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ingen måte å skrue av at meldingene blir lagret i sendte. Ser ikke dette som en bakdel egentlig, det er jo veldig lett og bare gå inn på en melding og trykke slett alle. Dessuten er det greit å se hva du har skrevet/spurt om hvis du skulle ha glemt det. Heller hver glad for at mobilen har så mange muligheter :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Hehe kanskje det..

Er jo koselig når du kjeder deg å lese gjennom meldinger på mobilen,det er gøyest å lese de du har mottatt av andre, men du får en dialog, istedenfor monolog, når du har din del av samtalen også..!

Er enig i at det burde gå an å velge bort auto lagre, som med så mye annet jeg har lyst å forandre på i mobilen =) Men kan jo ikke forlange alt her i verden heller ;)

Lenke til kommentar

Om jeg går inn på en av de sendte meldingene og velger Slett alle, er det bare de i Sendte boksen som slettes eller er det ALLE som slettes?

For min del er det ikke så farlig om dama ser hva jeg skriver, det er mer at de tar unødvendig meldingsplass som kunne vært brukt til å lagre kjærlighets sms`er :-)

Lenke til kommentar
Synes det er kjekt å kunne se hva jeg har sendt når jeg våkner opp med skikkelige tømmermenn etter en våt kveld.

Det er vel enda mer gøy å våkne opp med fullastet kameratelefon etter en slik kveld, har som regel fått med deg mye morsomt på kameraet da! 8)

Og skulle du ha noen svarte hull, er det jo en fin måte å pusle sammen kvelden på... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...