Radier Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Folkens, jeg trenger virkelig hjelp. Nå føler jeg meg helt loost, som et langvarig jernteppe, så nå må jeg bare krype til korset og be om råd. Min far har et Dvd kamera - Samsung VP-DC161wb (ikke helt sikker på det "wb", men uansett...), og jeg får ikke overført filmene fra usb-kabelen til pc. Er klar over at jeg må ha noe installert på pc'n, men skjønner ikke hva... Han kan ikke finne cd-platen som fulgte med som inneholdt programvare. Er det noen av der som har tips, gjerne en link til hvor det kan lastes ned. Pc'n har windows7. Vil være evig takknemmelig for hjelp! Hilsen en som føler seg litt dum... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 I og med at det ikke holder med å koble kamera til PC'en; så tipper jeg at du trenger programvaren til kameraet. Så jeg foreslår at du sjekker nettsidene til Samsung og ser om de har en driver du kan laste ned. Lenke til kommentar
Radier Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Enig, men jeg finner ikke de... Ser for en annen modell; http://www.samsung.com/no/consumer/photo-film/camcorders/camcorders/VP-DC171W/XEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support men det er ikke for w7... Lenke til kommentar
se# Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja, det gjør den. Kan du ike bare sette DVDen i PCen? Lenke til kommentar
Radier Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Det kan jeg, men den vil fortsatt ikke spille av. Kan spille av helt vanlig dvd'er, men den fra kameraet går ikke... Utforskeren vil ikke finne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå