maroon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei:D Åsen øvelser burde jeg gjøre for og få six pack, øvelser jeg kan enkelt gjøre hjemme. Er 16år. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Få falskt legg, og kjøp på REMA (billigst). Foreslår Tuborg! 8 Lenke til kommentar
simolas1 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Den beste øvelsen du kan gjøre er selvdisiplin mot inntak av energi (mat) og løpe mye. ellers så skader det ikke å løfte ting. Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Beihev med rette ben cable crunches Lenke til kommentar
maroon Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Få falskt legg, og kjøp på REMA (billigst). Foreslår Tuborg! HAHA!! Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Få falskt legg, og kjøp på REMA (billigst). Foreslår Tuborg! Nå tenker du på ølmage. Å være tynn er beste måte å få sixpac på, har jeg funnet ut. Lenge leve høy forbrenning! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 I tillegg må man jo trene magemusklene så dem blir større og mer fremhevet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Å være tynn er beste måte å få sixpac på, har jeg funnet ut. Lenge leve høy forbrenning! Lenge leve gamle myter om de unike med høy forbrenning Lenke til kommentar
LFL Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Og så må man huske at six-pack on skinny guys is like big boobs on fat girls, it doesn't count! 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Å være tynn er beste måte å få sixpac på, har jeg funnet ut. Lenge leve høy forbrenning! Lenge leve gamle myter om de unike med høy forbrenning Utdyp? Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Å være tynn er beste måte å få sixpac på, har jeg funnet ut. Lenge leve høy forbrenning! Lenge leve gamle myter om de unike med høy forbrenning Så du mener alle har lik forbrenning? Og så må man huske at six-pack on skinny guys is like big boobs on fat girls, it doesn't count! Sixpac på feite personer. Ser det for meg. Trur forresten det kalles bilringer. Forskjellen er forresten at sixpac på tynne personer ser bra ut, mens store pupper på feite damer ser jævlig ut, fordi de henger i takt med magen. Endret 4. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Og så må man huske at six-pack on skinny guys is like big boobs on fat girls, it doesn't count! Samme faen hvordan det er six-pack, bare det er "humper" å kose med... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Å være tynn er beste måte å få sixpac på, har jeg funnet ut. Lenge leve høy forbrenning! Lenge leve gamle myter om de unike med høy forbrenning Så du mener alle har lik forbrenning? Nei, jeg mener at forbrenning ikke er så avansert som folk skal ha det til. Det kommer an på faktorer som alder, kjønn, vekt (og herunder fordeling mellom fett og muskelmasse) og aktivitetsnivå. Store avvik i forbrenning er en abnormalitet som betyr at du har en form for forstyrrelse, og er syk. EDIT: Nå er denne artikkelen brukt opp og ned i mente rundt forbi, men poster den likevel. Børge Fagerli er som oftest flink med lenker til forskningsrapporter men her har han ikke lagt det ved. Men antar at dette er noe han fremskaffer om det skulle trengs. http://myrevolution.no/s/du-er-ikke-et-unntak/ Eventuelt dette: http://www.bbc.co.uk/health/treatments/healthy_living/your_weight/medical_myths.shtml Endret 4. juli 2011 av Fredrik 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå