dragon95 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei Jeg har hørt av onkelen min at hvis man setter på en trim sylinder, så gjør ikke det noe på toppfart. Eller den går ikke noe fortere, den drar bare bedre f.eks i oppoverbakke. Er det sant? eller da er det ikke så stor sjanse for å bli stoppet for trim? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Kommer jo ann på dreving. Enkelte idioter sjekker syl og. Står det ikke original boring på den blir det tilsynet Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Okei men tenkte på org. dreving Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Drever du ikke om så går den fortere. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvis du har en helt original moped, og kun setter på trimsylinder så tror jeg ikke den går så mye fortere fordi du ikke har fjernet noen plomber. det sagt så vil jeg anta at du fjerner alle plomber som mopeden din eventuelt har før du vurderer en trimsylinder, og denne sylinderen vil (som regel) gi mer kraft en originalsylinderen, som igjen (mest sannsynlig) vil si at mopeden går enda fortere en den gjorde med (kun) plombene fjernet. det sagt, å diskutere trimming og plombefjerning på mopeder er på dette forumet forbudt så vidt jeg vet, da trimming av mopeder bryter med Norsk lov. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ikke lov å diskutere trim her, da er Mopedportalen stedet for deg! Kommer ann på resten av oppsettet du kjører med. Sykkelen vil dra bedre over hele registeret, vil nok gå litt bedre også. Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Ikke lov å diskutere trim her, da er Mopedportalen stedet for deg! Kommer ann på resten av oppsettet du kjører med. Sykkelen vil dra bedre over hele registeret, vil nok gå litt bedre også. hehe,du sier det ikke er lov til å diskutere trim her, men så gjør du det selv hehe Men jeg får ikke skrevet innlegg på mopedpoertalen, noe er fucked se på det andre emnet mitt som heter "kåper til Yamaha DT 50x" der har jeg skrevet litt om det.. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hvorfor er det ikke lov å diskutere trimming her? Det er jo egen trim seksjon til bil. Tipper 99,85% der inne skipper godkjenning hos biltilsynet.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Diskusjon rundt trimming er ikke tillatt på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg