Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trim sylinder på moped

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hørt av onkelen min at hvis man setter på en trim sylinder, så gjør ikke det noe på toppfart. Eller den går ikke noe fortere, den drar bare bedre f.eks i oppoverbakke.

Er det sant? eller da er det ikke så stor sjanse for å bli stoppet for trim?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har en helt original moped, og kun setter på trimsylinder så tror jeg ikke den går så mye fortere fordi du ikke har fjernet noen plomber.

det sagt så vil jeg anta at du fjerner alle plomber som mopeden din eventuelt har før du vurderer en trimsylinder, og denne sylinderen vil (som regel) gi mer kraft en originalsylinderen, som igjen (mest sannsynlig) vil si at mopeden går enda fortere en den gjorde med (kun) plombene fjernet.

det sagt, å diskutere trimming og plombefjerning på mopeder er på dette forumet forbudt så vidt jeg vet, da trimming av mopeder bryter med Norsk lov.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke lov å diskutere trim her, da er Mopedportalen stedet for deg! :)

Kommer ann på resten av oppsettet du kjører med. Sykkelen vil dra bedre over hele registeret, vil nok gå litt bedre også.

hehe,du sier det ikke er lov til å diskutere trim her, men så gjør du det selv :p hehe

Men jeg får ikke skrevet innlegg på mopedpoertalen, noe er fucked :( se på det andre emnet mitt som heter "kåper til Yamaha DT 50x" der har jeg skrevet litt om det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...