Xp3ri3nZ Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei eg har en 19 tommer lcd skjerm med dvi utgang. Har en kompis som pleier å komme bort å game i lag med xboxene, da drar eg fram en gammel crt tv til han. Vi sitter jo ganske nærme hverandre og kvaliteten på crt tven i forhold til LED tven min er jo helt dramatisk. Han klarer jo ikke lese texten i spillet en gang. Vi spiller Gears of Wars 2 Coop Campain og Fear 3 Coop Campain. Så eg lurer på om det går an å bruke den pc skjremen i stedet får, han mister jo 9 tommer da siden crt er 28 og lcd skjermen er 19 tommer. Kan dere gi meg noen tips?? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 En slik og en VGA->DVI- adapter gjør susen! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hvis Xboxen har HDMI-utgang ville jeg heller brukt en HDMI-DVI-kabel. Hvis du skal bruke kabelen og overgangen i posten over må du forsikre deg om at skjermen har DVI-I-inngang. (DVI m/analog-inngang) Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Det vil funke helt fint med en HDMI til DVI kabel, men du får ikke lyd, da må du ha ett headset, og noen flere overganger. Edit: Sedsberg: jeg tror alle Xbox 360 har HDMI utgang. Endret 2. juli 2011 av Mr. Awesome Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Det er noen Xbox-er som ikke har HDMI. Noen av de eldre. Uansett glemte jeg helt at Microsoft har laga verdens mest knotete tilkoblinger. Bruker du HDMI så får du ikke pressa inn den originale AV-kabelen så du kan få lyd. Du må da ha en egen adapter kun til lyden. Fås kjøpt i et kit med HDMI-kabel og lydadapter. Eller du kan gjøre sånn. Endret 3. juli 2011 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå