Gå til innhold

Trenger alternative måter å skaffe penger på!

Anbefalte innlegg

Jeg har da fått et lite pengeproblem da jeg har vært litt løs med lommeboka i det siste. Kontoen skriker etter penger og jeg blir trist når alt går ut.

Ska me sjå. Jeg jobber på meny i sommer og tjener da selvsagt litt penger der. Men det kommer i relativt små mengder da jeg er 17 år og ikke jobber hver dag i sommer. Trenger mer penger!

Så da trenger jeg noen åpne, kreative og kunnskapsfulle hjerner med mye erfaring om nettopp dette. Jeg har tilgang og kunnskap til fotografering og har drevet med dette. Er dette et "enkelt" marked å tjene litt på? Selge store, ekslusive kopier av flotte fotografier?

Jeg trenger virkelig å mate kontoen med et par tusen/titusen i løpet av et år elnoeslik.

Noen andre alternativ? Creativity GO!

Vet dette blir veldig generelt og åpent, men do your best.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Nei, du trenger ikke mer penger. Jeg har inntrykk av at du har både tak over hodet og mat på bordet. Hva skal du med mer?

Skaff deg en ekstrajobb dersom du absolutt må grafse til deg mer. Ikke så voldsomt kreativt, men svært så fungerende.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Ekstrajobb vil mest sansynlig bli vanskelig å få tak i nå i sommer da som regel alt er opptatt. Ut på høsten, joda, men da har jeg både skole og lørdagsjobbing å ta hand om.

Og jo, jeg trenger penger. Tak over hodet og mat på bordet er en lav linje å leve etter.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Tak over hodet og mat på bordet er det eneste man trenger. Veien til lykke er ikke materialistiske goder. Men dette er en helt annen diskusjon.

Siden du fotograferer, så kan du legge ut en annonse på Foto.no om at du er ledig for oppdrag. Tips også venner og bekjente, gjerne via Facebook. Ellers kan du kontakte lokalavisen din, og spør om de trenger folk. Ta gjerne med et par bilder du er fornøyd med.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...