TaZ Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Har 3 bærbare maskiner som har tatt kveld på rekke å rad.. Kjører win7 på alle..Samme eier.. Første låste den ene seg i hytt og pine(etter alt var lastet),eneste som ikke frøs var musa..Han hadde akkurat satt SSD i denne (ny instalasjon av OS) så han trodde først det var SSDen som tulla.. Han satte tilbake orginal disken og det samme skjedde 2 dager etterpå.. Satte maskinen tilbake et par dager og så oppførte den seg fint,har ikke innstalert oppdateringer etterpå.. Så er det 2 like Aspire one,begge booter men til svart skjerm,kun musa funker..Fungerte fint til dei ble reboota.. Eneste forklaringen jeg har er at det er en windows oppdatering som lager krøll.. Endret 2. juli 2011 av taz Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ser ut som det er en win oppdaterings som lager krøll. eneste måten å sjekke det på er å prøve deg fram med oppdateringene Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Ja kan vike sånn,men siden det skjedde med alle 3 maskinene så tenkte jeg at det må da være andre og som har samme problem vist det er en windows oppdatering som gjør dette.. Kan jo ikke utelukke virus heller siden alle maskinene er i samme nettverket.. Endret 3. juli 2011 av taz Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Samme nettverk også ja. Kan godt være virus da. Se om du får startet dem i sikkerhetsmodus og kjør antivirus og anti-malware program. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Starter ikke i sikkerhetsmodus heller.. Blir vel format c: tenke eg.. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Off. Det var surt. Hva med å boote fra en cd-plate med anitivirus på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå