Slimda Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Skal lage meg en t-skjorte i butikken min, men trenger et sitat som er så drøyt at bestefedre driter på seg og får hjerteinfarkt av. KOM MED DERES VÆRSTE! Old enough to pee, old enough for me Endret 6. juli 2011 av Slimda Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 jeg er truseløs men ingen tøs ^^ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Har de begynt med bleie er de klar for samleie!!! Jo nærmere null, jo trangere hull!!! huff Endret 6. juli 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg suger spinat ut av fitta til jenter 5 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Bedre med en god trekant enn en ond sirkel ^^ 1 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Bleikinger har små penis Bleikinger stinker råtten ost i fitta 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Skal du ha mest mulig bitching mot deg må du helt klart ha noe rasistisk. Skal du få gamlingene på nakken må du ha noe som spiller på nazismen og kanskje okkupasjonen av Norge. Ville mye heller valgt det framfor noe perverst pedoopplegg. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 så drøyt at bestefedre driter på seg og får hjerteinfarkt av. Gjerne så drøye at til og med svigermor får hakeslepp! Bingoen har stengt 2 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 -----> This chick is racist. She refused my black penis. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Tshirthell.com har noen fine. Kanskje du kan fornorske noen av disse? Eks: Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 If she is unable to say no, it's not rape! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har pult x fjortiser, (også lager du sånn telle greie som med fire streker og en på tvers for hver femte.) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Skal du ha mest mulig bitching mot deg må du helt klart ha noe rasistisk. Skal du få gamlingene på nakken må du ha noe som spiller på nazismen og kanskje okkupasjonen av Norge. Ville mye heller valgt det framfor noe perverst pedoopplegg. Det stemmer. Pedogreier er bare umorsomt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Snakk for dere selv. Ingenting er som humor som er på kanten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Kanskje for ti år siden, men nå er det jo like sosialt akseptert å være pedo som å være bi et chetera, så nå er det bare teit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hva er "bi et chetera", og hvordan kan du si pedofile personer er sosialt aksepterte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå