Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Voldtekt som straff i østen!

Anbefalte innlegg

I østen blir mange kvinner gruppevoldtatt som straff, både av tilfeldige borgere og av dommere.

Hvorfor er ikke dette et større tema i Norsk innvandringspolitikk? Vi tillater folk fra kulturer som sier at det er OK å voldta en jente/dame hvis hun ikke følger strenge Muslimske lover.

Jeg er av oppfattningen av at den økende mengden overfallsvoldtekter kanskje kan ha rot i nettopp denne kulturfoskjellen. For voldtekt i vesten kan deles inn i to kategorier: "sykt-sinn" og "perspektiv/kunnikasjons-feil". første er de som må voldta for å få seksuell tilfredstillelse, og den andre er de mennen som ikke skjønner at dette ikke er noe jenta ikke vil være med på, også kaldt "venne-voldtekt". Disse to kategoriene er relativt vanskelige å forutsi, den ene er en mentalt syk person og den andre er en horribel misforståelse.

Jeg mener at vi bør se hvilke kulturbakgrunner man kommer fra, før man få adgang til rike, det er kanskje rasistisk, men personer som ikke har et moralsk kompass som reflekterer oss andres er det en oppskrift på katastrofe, og jeg er redd at vi er på vei inn i en tid med flere "straff"-motiverte voldtekter. Klesstilen går mot mindre klær, og jeg klager ikke, men mange utenlanske finner det fornærmende, og hvis tradisjoner som er ikke-kompatible med Norge begynner å deles av mange nok i innvandrer-nabolagene i byene våres, er dette en problemstilling vi ikke kan la ligge!

(jeg er på ingen måte rasist, jeg omgåes regelmessig folk av mange kulturer, men jeg innser at det er forskjeller mellom kulturer som er for store til å være inkluderende mot, de fleste er ikke så forskjellige men noen er)

Så nå kaster jeg ballen til dere, hva er deres tanker?

-frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker din evne til å se ting i den større sammenhengen.

Uten å ha studert temaet inngående er det ingen logiske brister i det du skriver. En vane, enn hvor sinnsyk den måtte være tar man med seg over landegrenser og jeg har ingen problemer med å tro at det du beskriver er en sannhet...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg liker din evne til å se ting i den større sammenhengen.

Uten å ha studert temaet inngående er det ingen logiske brister i det du skriver. En vane, enn hvor sinnsyk den måtte være tar man med seg over landegrenser og jeg har ingen problemer med å tro at det du beskriver er en sannhet...

Mitt ego er veldig glad i komplimenter, men jeg hadde jo håpet på en hissig debatt her.

-frank

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...