Noxious Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Som sagt så er jeg på utkikk etter en ny PSU. Dette er kravene: - 400W - moderat/lite støy - god kvalitet - det er fint om microplex har den Er det noen som kan anbefale en PSU som oppfyller disse kravene? Gjerne link til en test av den PSU'n som dere anbefaler. :wink: Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 350W'ern til Fortron/Source yter en god del mer enn 350W egentlig og er tilnærmet lik lydløs pga 120mm , tempregulert vifte. Og microplex har den. (Orker ikke finne frem link nå *lat*, tror tomshardware har testa'n...) Lenke til kommentar
Lille Frodo Baggins Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 ja huff som jeg vet om en. På microplex trykker du på strømforsyner :-? så finner du merket Lepont. De er bra, stilig og. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 350W'ern til Fortron/Source yter en god del mer enn 350W egentlig og er tilnærmet lik lydløs pga 120mm , tempregulert vifte. Og microplex har den. (Orker ikke finne frem link nå *lat*, tror tomshardware har testa'n...) Er det denne du mener? Det hadde vært fint om du kunne ha linka til den testen på tomshardware.com *mase* Lenke til kommentar
bambam Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Er det denne du mener? Det hadde vært fint om du kunne ha linka til den testen på tomshardware.com *mase* Ja det er denne han mener, ja den er så og si lydløs, ja den yter meget bra. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Mas da! http://www4.tomshardware.com/howto/20030609/index.html <- der og http://www4.tomshardware.com/howto/2002102...upplies-09.html <- der... Lykke til! Lenke til kommentar
maximus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvis du ser etter så ser du at teksten "yter den en god del mer lovet " inne på Microplex er blået ut. Trykk på den du. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvis du ser etter så ser du at teksten "yter den en god del mer lovet " inne på Microplex er blået ut. Trykk på den du. Åj åj åj! Var der de linkene var ja, jeg som husket feil, trodde de var tatt opp i en annen tråd tidligere. Jaja , takk iallefall maximus. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Hvis du ser etter så ser du at teksten "yter den en god del mer lovet " inne på Microplex er blået ut. Trykk på den du. Så det rett etter at Tacritan postet linkene. Takk for linkene forresten. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 300 watt'ern er vel grei den og. Veldig billig, og effekten er visst 390w (mener jeg leste det i den testen en gang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå