Articzz Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 hei jeg er en gutt på 15 år og har lurer litt på det og bli elektriker og såddann har jeg noe spørsmål. hva trenger man cirka i snitt for og utdanne seg til og bli elektriker må man være ekstremt god i matte gode egenskaper? hva ligger lønnen på for en lærling? takk for alt mulig hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Snittet varierer vel fra skole til skole, men jeg tror ikke det er så høyt. Ekstremt god er å ta litt i, men jeg mener det er et stort pluss å være god i matematikk, siden mye av teorien går på matte. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei! Lærlinglønn fom 1.mai 2010 Man må ikke være ekstremt god i matte, men en må kunne bruke matte som et verktøy for enkle beregninger. Snitt kommer an på skole, men som regel rundt 3-3.5 eller noe. Gode egenskaper? Serviceinnstilt, våken, selvsikker og uredd (men ikke dum/vågal).. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 tusen takk for svar tror jeg har en sjanse da får øve mye så jeg får nesten garantert plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå