AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 God Dag. Det er en jeg prøver å bli kamerat med. Vi er like gamle og jeg har flytttet så jeg kjenner ingen her. Har funnet en jeg liker godt Men han har mange venner. Å jeg tror ikke han liker meg. Jeg trur ikke jeg klarer å være meg selv når jeg er med andre jeg prøver å bli venn med. Jeg føler meg bare teit og dum. Hvordan kan jeg vise at jeg er kul og at vi kan være venner? Jeg klarer inegnting når jeg plutselig sammen med dem og jeg får kjempe dårlig selvtilit. å jeg misunner alle som sitter å prater om alt mulig hele tiden men jeg vet ikke hva jeg skal prate om. Postet av anonym: 3414d4cab381d394bcbe677851279ae0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Er det absolutt et must å bli venn med akkurat han? Er det ikke noen som har samme interesser som deg? Jeg har vært i samme situasjon, og det var noen spesielle jeg hadde lyst til å være venn med. Så fant jeg noen med samme interesser som meg (gaming) og i dag er vi kjempe gode venner. Det er kanskje ikke SÅ viktig å være venn med akkurat han? Postet av anonym: dd1da823089d4801f9d8aa01767c44e6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Er det absolutt et must å bli venn med akkurat han? Er det ikke noen som har samme interesser som deg? Jeg har vært i samme situasjon, og det var noen spesielle jeg hadde lyst til å være venn med. Så fant jeg noen med samme interesser som meg (gaming) og i dag er vi kjempe gode venner. Det er kanskje ikke SÅ viktig å være venn med akkurat han? Postet av anonym: dd1da823089d4801f9d8aa01767c44e6 hei og takk for svar. nei men det er vanskelig med alle. jeg føler at jeg er så mye dårligere. jeg vet at man ikke skal tenke sånn Men jeg greier ikke. det er ikke noe spesielt med meg forold til alle ander. så hvorfor skal de gidde og bli venn med meg. Postet av anonym: 3414d4cab381d394bcbe677851279ae0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Har du noen spesielle interesser som du kanskje har lagt merke til at andre også har da? Det er mye enklere å få kontakt med noen som har samme interesser som deg. Postet av anonym: dd1da823089d4801f9d8aa01767c44e6 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hvorfor er alle anonyme i denne tråden? Jeg forstår trådstarter, men ser ikke helt poenget med at alle som svarer vedkommende også skal være det. Uansett, som flere har nevnt, trikset er nok å komme i kontakt med andre som har felles interesser. Om man har en hobby er det lettere å finne likesinnede som man kan ha det gøy sammen med. Ofte blir man godt kjent med andre på denne måten, mange av mine gode venner har jeg fått gjennom musikkmiljøet og bandspilling. Jeg er ikke mer enn 30 år, men føler meg i grunnen fryktelig gammel når jeg sier dette: I min tid var det ganske enkelt. Man tok med seg en fotball og gikk ut i nabolaget. Da fant man nesten alltid noen man kunne leke med, og man ble lett kjent med andre på denne måten. I dag er det kanskje ikke like vanlig, men det er da mange som blir kjent gjennom internett også, det er jo en mulighet. Håper hvertfall det løser seg for deg, merker jeg får litt vondt i meg når jeg leser det du skriver. Min bror har litt av de samme tankene, men han begynte nettopp å spille Magic The Gathering, og han har på kort tid blitt kjent med flere i den lokale spillklubben, noe som har vært godt for ham. Det kan jo kanskje være et tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå