Runar Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Rundt 95% av dagens bilder tatt fra båt i fart er ute av fokus (dette bildet er ikke såå ille), men noen få ble faktisk ikke så verst. Men det er nå min mening, så hva syns dere? Litt exif: 1/400 sek, f/5.6, ISO 200 og 200mm. Hvis noen har generelle tips til hvordan ta slike vannsportsbilder lytter jeg gjerne! Endret 2. juli 2011 av Runar Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Lurer på om det hadde fungert at du rettet opp bildet så brua ble vannrett? Da tror jeg det hadde blitt mer dynamikk i bildet, jeg får ikke helt følelse av action. Tror nok også enda kortere lukkerhastighet hadde gjort seg for skarphetens skyld. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Takk for tilbakemeldingen! Jeg er absolutt enig med tanke på lukkertid, og skal prøve det neste gang. Jeg rettet også opp bildet: Dette er første gangen jeg tar bilder fra en båt i høy fart, men får heldigvis muligheten til å bli med flere turer! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Stilig, men det ser ut som hun skal kjøre ut av bildet. Hadde hun fokusert på deg, så hadde det vært en del bedre. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes bildet fikk mer "fres" over seg nå. Hun er konsentrert, tauet viser hvilken vei hun kommer til å ta. Og nå viser det at hun "ligger i svingen". Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Prøv med 1/1000 sec og kjør opp iso litt, bruk gjerne litt mindre brennvidde så du har litt mere muligheter når det gjelder redigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå