Gå til innhold

[Løst] PSU til HD6970 Crossfire

Anbefalte innlegg

Har nå bestilt 2stk Radeon HD6970 fra Sapphire, og siden disse tas med hjem fra USA av min fetter har jeg litt god tid på meg til valg av ny PSU.

Jeg står nå mellom tre stykker,

Corsair TX 850W V2

Corsair GS 800W

XFX Core Edition 850W

Derfor lurte jeg på, hvilken av disse burde jeg kjøpe?

Jeg har et budsjett på rundt 900kr, eller burde jeg bruke mer?

Kom gjerne med tips til andre PSU'er :thumbup:

Modulæritet er ikke spesielt viktig, men jeg vil gjerne slippe blue-screen eller shutdown når jeg presser disse i krevende spill.

Takker på forhånd!

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bare nevne en ting. Er du veldig opptatt av at det skal være ryddig så burde du ha en modulær strømforsyning, spesielt hvis du har et lite kabinett:) Er ikke noe must, men hjelper jo litt på luftflyt også

(Har selv en ikke-modulær PSU i corsair 800D, i et stort kabinett som det er ikke kabler noe problem)

Lenke til kommentar

ikke spar penger på psu, gå for en god 850w 80 plus bronze

Helt enig, er det ett sted du ikke skal gjøre innbesparelsene så er det på PSU.

Kan som det er sagt over anbefale en modulær PSU om du har mini/midi-kabinett, da det blir mindre kabler, bedre luftstrøm og mye enklere om du skal skifte ut deler senere.

Kan anebfale bl.a. Chieftec Nitro 850w :) Driftsikker og god PSU, har den selv i min og yter veldig godt og stabilt, samt stillegående.

Lenke til kommentar

ikke spar penger på psu, gå for en god 850w 80 plus bronze

Helt enig, er det ett sted du ikke skal gjøre innbesparelsene så er det på PSU.

Kan som det er sagt over anbefale en modulær PSU om du har mini/midi-kabinett, da det blir mindre kabler, bedre luftstrøm og mye enklere om du skal skifte ut deler senere.

Kan anebfale bl.a. Chieftec Nitro 850w :) Driftsikker og god PSU, har den selv i min og yter veldig godt og stabilt, samt stillegående.

der har man en god psu, har selv chieftec super series 750w, kjører to Gainward gtx 460 i sli, yter bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...