Rkskaar Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg innstallerte XP på en helt ny tom disk i en brukt pc, etter noen minutter så ble skjermen sort. Maskinen jobbet ikke, men alle vifter gikk. Har prøvd med ny skjerm, skjermkort, minne, hd og cdspiller. Hva kan være galt? Jeg skrur på maskinen, viftene og hd starter men det kommer ikke opp noe bilde på skjermen. HK er akkurat litt for lite til det spenner over 3 skurfester i kabinettet, så det har ett godt overheng på ene siden. Har muligens bendet litt på det. XP Xp 1600 Matrox G450 2x256Mb Matrox 40Gb 7200r Helt ny MSI K7T266 Lenke til kommentar
jbb Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 test en annen cpu, det er der feilen ligger. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 uggh.. ja jeg får vel prøve med en annen cpu, har en 800mhz liggende. Får sjekke om den er kompatibel med kortet. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Nei det er ikke prosessoren. Har akkurat fått den til å virke på mitt Asus A7N8X Deluxe hk. Hvor stor mulighet er det for at hk er ødelagt? Har ikke hørt så mye og ødelagte hk akkurat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå