Skosåle Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Hei! Har akkurat startet med morrowind, har kommet meg opp til lvl 10, men nå står jeg fast. Saken er den at jeg har sloss mot en Bonewalker, så min strength er krafig redusert. Kan nesten ikke bære på noen ting utenom gearet jeg har equipet. Har googlet rundt endel, men får ikke noe ut av det. Det eneste jeg har fundet på google er at jeg må gå i templer for å fjerne debuffen. Men det funker ikke siden det ikke er en "common disease". Så jeg skjønner rett og slett ikke hvor jeg skal få fjernet denne permanente diseasen, noe som ødelegger en del for opplevelsen min i ett ellers sykt morsomme spillet! Endret 2. juli 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Du kan jukse litt hvis du følger main storyen. Den tar deg ned til kysten til ditt første møte med en slags prest i en grotte, anyway når du har vært der så får du en sykdom som buffer strength og hvis du velger å aldri helbrede denne sykdommen så vil strength bare fortsette å øke astronomisk. Ok jeg veit det er en bug men det funker. Det er endel shrines som helbreder sjeldnere sykdommer også, normalt så ligger de i kirkene rundt om. En annen ting er å trene alchemy så du klarer å lage egne potions eller magi for egne spells, begge deler er smart å kunne. NB. Jeg er litt rusten på Morrowind men jeg spiller det fra tid til annen. Endret 2. juli 2011 av vidarkri 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei! Har akkurat startet med morrowind, har kommet meg opp til lvl 10, men nå står jeg fast. Saken er den at jeg har sloss mot en Bonewalker, så min strength er krafig redusert. Kan nesten ikke bære på noen ting utenom gearet jeg har equipet. Har googlet rundt endel, men får ikke noe ut av det. Det eneste jeg har fundet på google er at jeg må gå i templer for å fjerne debuffen. Men det funker ikke siden det ikke er en "common disease". Så jeg skjønner rett og slett ikke hvor jeg skal få fjernet denne permanente diseasen, noe som ødelegger en del for opplevelsen min i ett ellers sykt morsomme spillet! Gå til imperial temple, hvert imperial fort har et slikt tempel, gå til alteret der og vel retore atributes 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) du får vel kjøpt scrolls og potioner som kurerer det meste og, hva heter sykdommen? blight? aha, restore atributes skal funke ja Endret 2. juli 2011 av Mr. Primera 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Eller du kan loke litt i console og fjerne sånt, så vidt jeg husker, men det regnes vel som juks, når jeg tenker meg om. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Takk for svar! Fikset det nå!. Var bare jeg som ikke hadde sjekket alle steinene i tempelet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Æsj. nå fikk jeg lyst til å spille litt MW jeg og. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Du er ikke den eneste, gitt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Aldri for sent å spille Morrowind. 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 En annen god ide som jeg alltid har pleid å gjøre når jeg spiller Morrowind er å lage mine egne restore attribute spells. Når man lager dem selv kan man modifisere mengden med stats man får tilbake hver gang man caster den. Velger man en liten mengde blir spellen relativt billig, selv for Melee som ikke fokuserer på Magicka. En ting er sikkert: Du kommer til å miste stats MANGE flere ganger i løpe av spillet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Ja, har funnet ut det. Har endelig kommet greit igang med spillet. Har ikke giddet og tenkt på pots/spells enda, da det har virket litt avansert. Men nå som det som er ganske basic har satt seg, så kan jeg begynne og konsentrere meg om andre deler av spillet, som professions osv Endret 4. juli 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Man kan lage enormt fete potions og spells hvis man legger sjela i det. Soul gems er det også smart å lære seg å håndtere da du kan enchante våpen, klær, smykker og skjold med masse nyttige spells. Morrowind er enormt og det er nesten bare fantasien som setter grense for hva du kan ta deg til der inne. Gud veit hvor mange tusen timer jeg satt med Morrowind når det kom ut, men det var verdt hvert minutt da det strengt tatt er det beste spillet jeg har spillt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja morrowind er yndlings spillet mitt. Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Svaret er restoration spell til de som lurte :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå