seth_vacn Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Lurer på om noen vet, for to sommere siden fikk jeg min siste sprøyte mot pollen, så dette er min andre sommer på tabletter igjen etter 5-6 år på sprøyter, og det er et helvette! den nye legen min sier det er gjort tester som viser tegn til nyresvikt ved bruk av dette middelet, men flere jeg har snakket med sier man fortsatt kan få det, men min lege sier nei. Noen som har erfaringer med at man kan få dette på noen måte? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg fikk en senest for to måneder siden. Jeg regner med at legen har en grunn til å nekte deg det. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg og fikk en for to uker siden. Kan være at det er skadelig, ho legen som ville at jeg skulle ta den jobber som Turnus(eller hva det heter..), og er ikke sikkert hun er like oppdatert som legen din Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Da må jeg sjekke dette nærmere, må bare finne ut hva middelet heter Takkfor svar Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kenacorte, eller noe, om jeg ikke husker feil i farten Lenke til kommentar
langevidar Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kenacorte, eller noe, om jeg ikke husker feil i farten Kenocort, tror jeg, tok selv en på forsommeren. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Kenacorte, eller noe, om jeg ikke husker feil i farten Stemmer, det er den det er :=) takk for hjelpen folkens! Nå skal jeg fikse meg sprøyte hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå