LG_lost Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg har opplevd bare postivt med LG før, men når jeg endelig skaffet meg en ny touch-mobil gikk alt til helvete... Mobilen min skrur seg av og på midt på dagen, under lading osv. Det har lest at andre har problemer med også, men HVORFOR skjer dette? Den nekter også å lade seg etter det har kommet til et visst punkt, nå har den vært 71% ladet i 1 time.... hvorfor er det slik? Andre som opplever at den ikke vil lades? Hva gjør jeg for å fikse det? HJELP, jeg er ikke så veldig flink med slikt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) En god start er å poste i riktig forum. Men - ikke lad med USB-kabel koblet i USB-hub. Helst i lader i stikkontakt, evt kabel rett i PC - ellers risikerer du at den ikke får nok strøm. Endret 2. juli 2011 av Trondster Lenke til kommentar
LG_lost Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 En god start er å poste i riktig forum. Men - ikke lad med USB-kabel koblet i USB-hub. Helst i lader i stikkontakt, evt kabel rett i PC - ellers risikerer du at den ikke får nok strøm. Haha, huff da. Mobilpanikk gjør at man poster i full fart! Men takk for tipset! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Var det ikke en bug i firmwaren på denne modellen som gjorde at den slo seg av eller rebootet. LG har vel kommet ut med en fix. Prøv å oppgradere firmware på telefonen din. Les mer her http://mobile.engadget.com/2011/05/18/lg-prepares-to-update-optimus-2x-banishes-unexpected-reboots-to/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå