Trine65 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har akkurat kjøpt en Andersson a423d tv, og så langt er alt bra - MEN jeg får ikke satt på standby-knappen! Det er symboler for det på siden av tven, men de kan ikke trykkes på... Er det noe slags touch, eller hva kan det være? Finnes det noen transportsikring jeg må slå av først? Hjelp!!! Lenke til kommentar
Trine65 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Det er ikke noe bak dem... Det er bare en slags avmerking i platikken på siden av tven, men de kan ikke trykkes på. Jeg kan heller ikke se eller skjønne at det er noe slags lokk som kan åpnes... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er ingen knapper på baksiden av tven? Lenke til kommentar
Trine65 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Nå har jeg studert tven i alle bauger og kanter, og utrolig nok så fant jeg en liten knapp et helt annet sted (blant diverse andre...) - og når jeg trykket på den, så vips! Den virker!!! Med andre ord; jeg som var klønete. Vel, bruksanvisningen sier IKKE noe om denne knappen... Uansett; takk for at du fikk meg til å lete der jeg trodde det ikke var noe! Nå håper jeg bare at resten funker! ) Lenke til kommentar
Trine65 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Knappene på siden, de jeg først trodde skulle funke, de virker også nå - det er touch. Den ene knappen bak, var tydeligvis en slags hovedstrøm... Kvinnfolk (meg)!!! ))))) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Du får nyte den nye tven nå da Lenke til kommentar
Trine65 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Takk! Bildet ser bra ut og alt virker greit, så jeg er kjempefornøyd! Billig var den også, så utmerket til mitt bruk! ;D God helg til deg, og takk igjen for at du svarte på mitt nødrop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå