Nikona Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei! Jeg skal scanne et mønster for å speilvende det. Har Adobe Photoshop elements. Hvordan går jeg fram med hensyn til selve speilvendingen? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Ifølge dette søket så er "Meny-Image-Rotate-Flip Horizontal" veien å gå. Endret 2. juli 2011 av Cerwell Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er vel Image - Rotate - flip horizontal eller noe sånt, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Takker og neier. Fant tilslutt ut at jeg måtte rotere 180 grader for å få det jeg skulle. Men nå har jeg lært litt mer i Photoshop. Dette forumet er uunnværlig! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Dette er da standard funksjonalitet i alle bildebehandlingsprogram, ingenting magisk. Rotering 180 grader er det samme som vertical flip + horizontal flip forøvrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå