Staalkontroll Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Diskusjon.no sin Honeycomb Tråd På høy tid at Honeycomb får sin egen tråd angående apps og spill. Jeg skal prøve å holde tråden så oppdatert som mulig, selv om jeg har unger, full jobb og kjerring. Er det noe eller noen jeg har oversett PM meg. Tenkte også dette kunne være en tråd brukerene kunne komme med sine favoritter og anbefalinger Bruk da følgene mal: Applikasjonnavn: Type applikasjon: Pris: Market: Kort om: Sosialt Touchdown for tablets - Market Trendster HD - Min lenke Tango Video Calls - Market Andchat - Market Glympse - Market Reddita - Market TweetComb - Market Plume - Market Bluetooth File Transfer - Market Tweetcaster HD Beta - Market Friendcaster Tab - Market Friend Me - XDA BeejiveIM - Market Skype Market Trillian - Market - 03.07.11 Google+ Nettlesere Maxthon Mobile Browser for 10" Tablets - Market Opera Mini 6 - Market Opera Mobile Web - Market Dolphin Browser HD - Market Dual Web Browser - Market Dolphin For Tablet Kontor: Due Today - To-do list Docs 2 Go GoAruna - Droid Scan Pro - Quick Office Pro HD Springpad Catch Notes Notes dscribble Tablet MoodWriter TabSQL (plus Lite) ClipIT & Unlock key Notepad Big Fat Canvas Splashtop Remote Desktop HD Render Droid for Tablets A Note HD Folder Organizer Jot Notes Windows 8 Notepad | Honeycomb Print og utskrift PdaNet Tablet (beta) PrinterShare PrintBot PrinterOn Nyheter, e-books og RSS Pulse CNN USA Today HNDroid HD NYTimes Financial Times Stock Alert for Tablets F5 Reddit Browser Newsr Sports Illustrated Tablet Golfweek Comics HoneyReader Feedly Taptu CNBC Real Time News Republic News360 For Tablets Nook for Android by B&N Reader HD Zinio ComiQ Viewer YourVersion Tablet Onion Comic Viewer RepliGo Reader Komik Reader Free Adobe Reader Underholdning Flixster IMDB TV Shows Stream Lite & Full version SeriesGuide Show Manager Sport Draft Manager 11 Foto og Video SmugFolio for Smugmug FlickFolio for Flickr Zfolio for Zenfolio PicFolio for Picasa LifeShow Player Picsay Pro AutoCAD WS DroidIris PhotoVault VideoVault nScreen for Tablets X-Shot Screenshot & Capture Movie Gallery by dvdcatalyst Movie Gallery Free(ad supported) Touchnote Replay Booth HoneyGram Fresco - 03.07.11 Plex - 03.07.11 Moboplayer - 03.07.11 NRK TV - 03.07.11 Verktøy File Station TabletFile Manager HD Grocery iQ Phone My PC myLock for XOOM File Station aCurrency Pad Proximity Screen Off Status Bar Volume Screenshot ER (requires root) Tablet CPU Usage Monitor App Protector Pro Thinking Space Unit Converter - ConvertPad 2X Client RDP/Remote Dekstop Columnar File Manager Screen On Toggler Drive Mount UniQPass: Password Wallet Quick Panel Settings-Honeycomb Mini Info Office VAT Calculator Open Manager for Tablets 7/1/2011 Analytix HD CacheCleaner NG Nettverk/Nettskyen Citrix Receiver Remote Desktop Client - Settings selection isn't honeycomb-optimized, but it works flawlessly at your choice of resolution once connected Splashtop Remote Desktop IP Profiler LogMeIn Ignition Wyse PocketCloud RDP Dropbox Minus Remote RDP Tastatur Thumb Keyboard Tablet Keyboard Hackers Keyboard Swype 3.0 Beta Barn Monkey Math Tablet Edition Animals for Tablets Vizzle Student Player Merck PTE HD Timor The alligator HD Kids Shape Puzzle THD Kids Connect the Dots THD Kids ABC Letters THD Bøker Kindle Laputa Book Reader Bible Vær: Accuweather Weatherbug (beta) xWeather Complete Barometer HD TerraTab Navigasjon Google Sky Map Earthquake! for tablets Google Earth Norgeskartet - Market Marine Traffic - Market Flightradar24 - Market Diverse Androidify SoundHound Draw Free - Honeycomb Tablet The Elements - Tablet Snaml Book for Android PaintBox for Tablets Minecraft Wiki Sony Pictures Drawing Pad Flight Board Bedside(Night Clock) Gamefly Appbrain Webport HD: Travels and Hotels SunTab SmartMoney Retirement Planner Face Costume Free Musikk Electrum Drum MachineQello Tablet Pandora Chord! (Guitar Chord Finder) Musical Pro Google Music Beta Midi Mixer Amazon MP3 PowerAMP - Market - 03.07.11 Helse Google Body - Awesome! Fast Calorie Counter Honeycomb iTriage Mobile Health for Tablets Spill: Shortyz CrosswordsGUN BROS Fruit Ninja THD Angry Birds Seasons Cordy Monster Madness Rocket Bunnies Backbreaker THD Talking Tomcat Word Worm HD Hardwood Solitaire IV Air Attack HD - portrait mode only, but looks and plays great. Spectral Souls Virtual Table Tennis 3D Samurai II: Vengeance Radiant HD Totemo HD Everlands HD Space War HD Evac HD Buka HD Vendetta Online Dungeon Defenders First Wave Holotaire - Solitaire game Minesweeper for Honeycomb Speedx 3D Tank Hero WSOP Deer Hunter 3D quake3droid Glow Hockey Bakery Story Guerilla Bob Wheelz Spider Solitaire Can Knockdown 2 Random Mahjong Tic Tac Toe HISTORY Great Battles Midievil Backgammon Free Cyberlords Arcology Hardwood Solitaire IV Gin Rummy Hyperlight Honeycomb Ping Pong Riptide GP Brain Cube HD Yukon Gold Solitaire Robotek Aporkalypse - Pigs of Doom Battleheart Contract Killer My Ouiji Board T-Racer HD TileStorm HD Mega Slot Pro HD Color Confusion Galaxy On Fire 2 THD Stupid Zombies Dead Rider HD Checkers Free Backgammon Free Go Free Reversi Free Four In A Line Free Move It! Free Chess Free Checkers Free Sudoku Free Cut The Rope Plants Vs Zombies WALLPAPERS/THEME APPS Starfield XoomXoom Stars Golf Courses Multipicture Live Wallpaper Twisted Colors Tablet Wallpapers Honeycomb 3D Tablet Anipet wallpaper Aquarium Blue Skies Thunderstorm Flags Puddle Drops ADW Launcher - Market - 03.07.11 WIDGETS ]Beautiful Widgets[/url]Colorize Widget HD Make Your Clock Widget HD Pro App Stack Pure Calend)ar Widget (agenda Wizz The Obelisk - Facebook Widget Kilder: Transforumforums og XDA Endret 29. juli 2011 av haddis 8 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Applikasjonsnavn: SyncSMS Type Applikasjon: Sosialt Pris: 16 kr. Market: https://market.android.com/details?id=com.d0lph1nk1ng.syncsms&feature=search_result Kort om: SyncSMS tar i bruk dropbox kontoen din til å synkronisere SMS fra telefonen din til padden din. Dette gir også sms muligheter til tableter uten mobilt nettverk. Har brukt denne applikasjonen en stund nå og den fungerer utmerket. Endret 2. juli 2011 av haddis Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Flott tråd, det meste som blir diskutert i den andre Applikasjons tråden er for det meste mobil spesifike apper som ikke har relevans for oss. Hadde vært flott hvis vi kunne fått følgende i opplistingen Din: Link til Android market Link til forum post som omhandler beskrivelse av appene når disse kommer inn. Alfabetisk opplising i de forskjellige kategoriene, hvis Du hadde kopiert det over til excel eller noe så hadde det vært fort gjort og sortere alfabetisk. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg er på jakt etter en notat applikasjon hvor jeg kan gjøre notater med en styluspen for hånd eller velge å skrive med tastaturet på skjermen (ev. docking tastatur (TF) eller annet tilkoblet tastatur som blåtann) Mener på at jeg har sett en Youtube video hvor de viser en slik applikasjon som i tillegg gjør håndskriften om til tekst, man har da muligheten til og kopiere teksten over til en e-post, ett dokument eller lignende på ett senere stadie hvis man ønsker dette. Noen som vet om noe slikt? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Flott tråd, det meste som blir diskutert i den andre Applikasjons tråden er for det meste mobil spesifike apper som ikke har relevans for oss. Hadde vært flott hvis vi kunne fått følgende i opplistingen Din: Link til Android market Link til forum post som omhandler beskrivelse av appene når disse kommer inn. Alfabetisk opplising i de forskjellige kategoriene, hvis Du hadde kopiert det over til excel eller noe så hadde det vært fort gjort og sortere alfabetisk. Skal få gjort det så fort det lar seg gjøres. Står forsåvidt på "to do lista" Lenke til kommentar
polljen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei, ett flott initiativ med å liste opp apper for oss som har våget oss over på nettbrett. I "førsteposten" savner jeg en kategori for musikk-/videoavspillere. Personlig så bruker jeg PowerAMP til musikk og MoboPlayer til film, men det finnes selvsagt mange andre gode (gratis og betalbare) altenativer som jeg rekner med at det kan komme innspill på. I Navigasjons-kategorien kunne jeg gjerna ha tenkt meg å få med appen Norgeskart. Andre kandidater (for spesielt interesserte) er Marine Traffic og Flightradar 24. Jeg finner heller ikke You Tube blandt de "anbefalte" (nå er vel kanskje denne forhåndsinnstallert på de fleste nettbrett). NRK TV er en fin app som fungerer utmerket på Honeycomb. Så litt off-topic. Selv om undernevnte allerede er listet opp så må jeg si meg imponert over Opera Mobile som nettleser. Jeg var godt fornøyd med Dolphin Browser, men Opera Mobile er etter min mening svært brukervennlig. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hva med en egen opplisting for flerspiller spillene, ev ett lite ikon som Du kunne lagt til i IMG tag etter spillene som har flerspillermodus? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hei, ett flott initiativ med å liste opp apper for oss som har våget oss over på nettbrett. "klipp" Har tatt med det du har listet opp her, takker Hva med en egen opplisting for flerspiller spillene, ev ett lite ikon som Du kunne lagt til i IMG tag etter spillene som har flerspillermodus? Godt forslag, skal se om ikke det er mulig å få gjort ganske snart. Har forøvrig begynt å oppdatere liste, og lagt til link på noen av de. Endret 3. juli 2011 av haddis Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Applikasjonnavn: FriendCaster Type applikasjon: Social (Facebook) Pris: Gratis Market: https://market.android.com/details?id=uk.co.senab.blueNotifyFree Kort om: Gratisversjon hvor Pro koster ca NOK 27,- Dette er en av de bedre Facebook appene jeg har testa på en tablet. Endret 5. juli 2011 av kekepower Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Applikasjonnavn: Apparatus Type applikasjon: Spill Pris: 10,- Market: https://market.android.com/details?id=com.bithack.apparatus&feature=search_result Kort om: Apparatus er uten tvil det spillet jeg har spilt mest på både mobil og på brett. Konseptet er enkelt, få en ball fra punkt A til B. Høres kanskje enkelt ut men dette vil sette hjernecellene i sving. Slenger med en video: http://www.youtube.com/watch?v=tBkru6_BoPs Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Applikasjonnavn: Mozilla Firefox Type applikasjon: Nettleser Pris: Gratis Market: https://market.android.com/details?id=org.mozilla.firefox Kort om: Gratis nettleser med veldig mange gode funksjoner og løsninger. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Applikasjonnavn: Totemo HD Type applikasjon: Spill Pris: Ca NOK 13,- Market: https://market.android.com/details?id=net.hexage.totemo.hd Kort om: Et morsomt og barnevennlig spill hvor man skal løse logiske gåter for å komme seg til neste brett. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Applikasjonnavn: KeepScreen Type applikasjon: Verktøy Pris: Gratis Market: https://market.android.com/details?id=com.tni.KeepScreenLite Kort om: Programmet kan konfigureres til å holde skjermen på for selvvalgte programmer. Uvurderlig. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Noen som vet om en app som lar deg styre en annen android enhet? Altsaa lar deg ta over kontrol over den traadlost. Takk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Applikasjonnavn: ADW Launcher Type applikasjon: Launcher Pris: Ca NOK 18,- Market:https://market.andro...e=search_result Kort om:Selv om Stock launcher er god, kan den med mye ikoner og widgets føles litt laggete til tider. ADW launcher har mange fordeler, men den største er absolutt at den er RASK, uansett hvor mye ikoner og widgets du hiver på skrivebordet. Anbefales sterkt. Endret 7. juli 2011 av haddis Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Denne må nesten i mine innlegg til jeg får meg en padde selv. Godt jobbet med førsteposten! Lenke til kommentar
tigerntommy Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 noen som vet om et program der en kan sette passord på ei privat mappe. når en er ute å reiser er det greitt å kunne ha passord beskytta mapper der en kan ha privat dokumen, bilder og diverse har sett en del i marked, men har ikke funnet noe som kan låse ei enkel mappe med passord Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 funker ikke seal til det da? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Applikasjonnavn: Swiftkey Tablet X Type applikasjon: Tastatur Pris: 27.32kr Market: https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey.tablet.full&feature=search_result Kort om: Tastatur for nettbrett, støtter flere språk, inkl. Norsk Kan anbefales, bruker denne til telefonen min, og om få minutter til min Samsung Galaxy Tab 10.1 3G. Endret 26. juli 2011 av ICS-FD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå