Gå til innhold

hvor mye poeng får dere i 3dmark03?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 6093 3Dmarks!!!

over seks tusen dere, det kan jeg vel skryte litt av,,

:woot:

men jeg får ikke kjørt 3D2001 det står at jeg må ha DX 8.1 men jeg har jo 9???'

Og forresten er det noe vits å oppgradere til DX9.0b,, hvis det er noen spill som krever det følere det vel med,, eller blir grafikken i spill bedre med DX9.0b??

Lenke til kommentar

det hadde ihvertfall vært gøy for deg med ny pc,, pc'n di kan da ikke ta alle spill nå når den ikke har mer poeng,,,

eller det kan jo hende du har bra pc med dårlig grafikkort,, deter det som har mest og si,,,

jeg så i en annen tråd her at en pc med 1,4GHz og radeon9600 fikk mer enn en med 2,8GHz og 9500,, eller det var ihvertfall noe sånt,,,,

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg fikk 6093 3Dmarks!!!

over seks tusen dere, det kan jeg vel skryte litt av,,

:woot:

men jeg får ikke kjørt 3D2001 det står at jeg må ha DX 8.1 men jeg har jo 9???'

Og forresten er det noe vits å oppgradere til DX9.0b,, hvis det er noen spill som krever det følere det vel med,, eller blir grafikken i spill bedre med DX9.0b??

 

Stopp nå, så du ikke får mer enn meg :lol:

Hvilket skjermkort har du, litt mer spesifikt enn 9800?

Resultatet ditt er vel i og for seg helt greit det, har ikke drevet så veldig mye med 3dmark selv enda, men både cpu'en min og skjermkortet bør gi bedre score enn ditt, og systemet mitt virket til å fungere som det skal, så jeg tror du har all grunn til å være fornøyd :woot:

 

Scoren min står i signaturen..

Lenke til kommentar
det hadde ihvertfall vært gøy for deg med ny pc,, pc'n di kan da ikke ta alle spill nå når den ikke har mer poeng,,,

eller det kan jo hende du har bra pc med dårlig grafikkort,, deter det som har mest og si,,,

jeg så i en annen tråd her at en pc med 1,4GHz og radeon9600 fikk mer enn en med 2,8GHz og 9500,, eller det var ihvertfall noe sånt,,,,

 

Det kan ihvertfall ikke være noe sånt. 9600 er dårligere enn 9500.

 

Får forresten bare 3600 poeng i 3DMark selv. Skyldes kansje en ganske lav FSB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...