AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg får ikke til å ha sex...Jeg har hatt sjangsen noen ganger, både med Xen min og ei dame som jeg kjenner. Men så fort jeg må frem med kuken så blir den slapp igjen...Det nærmeste jeg noen gang har vært, det var at jeg fikk på kondomen akkurat idet jenta skulle til å sette seg å "ri". Da ble kuken slapp igjen. Jeg har ganske dårlig selvtillit, for jeg er litt tjukk (96 kilo) og ikke verdens største penis... Hva skal jeg gjøre? Edit: Er en gutt på 19 år... Postet av anonym: e9d85d3ad8f69747c4769e2d9ac58a37 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Prestasjonsangst Dette er ikke lett å komme seg ut av, men bli kjent med dama og bli trygg på henne er mitt første råd. Bare å prøve igjen. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Du må poppe noen blues, hvis du vil ha mus. 5 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Høres ut som at du har presteasjonsangst. Det hadde jeg den første gangen jeg skulle ha sex, og det er lite å gjøre med det når det først skjer. Kjenner du disse personene godt? Er du trygg på de? Hvordan oppfører de seg når det skjer? Mitt beste råd til deg er å ikke stresse med det, prøv å ikke fokuser på at "no må det ikke skje igjen", nyt heller øyeblikket. Jeg personlig ville ikke hatt sex med noen som jeg ikke var trygg på. For meg er trygget det viktigste. Å vite at hvis jeg tabber meg ut(får slappis eller andre ting) så gjør det ikke noe, at hun har forståelse for det. 1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Som de over har skrevet så høres det ut som Prestasjonsangst. Ingenting å bekymre seg for. Du er ikke alene når det kommer til det. Du må prøve å slappe av, få det til å føle naturlig. Det verste du kan gjøre er å tenke på at du ikke får den opp. Du/dere kan jo prøve å kose og beføle hverandre lenge. Bli så kåt at du er nødt til å få den opp. Du kan også tenke ut om det er noe spesielt du tror du ville ha likt. Eller gjøre noe for jenta som får deg på andre tanker Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Sex kan virke skummelt for mange. Det første du må gjøre er å akseptere din egen kropp. Eller gjøre noe med den? Har du god nok selvtillit (Som kan læres og kondisjoneres) så skal du ikke slite i senga heller. Dere sier man skal være trygg på jenta. Det kommer raskest om du er trygg på deg selv. Merker de at du er trygg på deg, blir de trygge på deg, som da igjen smitter over på deg. En siste notis; Husk at du skal ha sex fordi det er digg, ikke for at du skal <please> dem, se på det som noe du gjør for deg selv, så vil prestasjons angsten også bli borte. 1 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Dessverre så føler jeg at vi lever i et samfunn der sex og prestasjoner under sex er veldig hauset opp. Man skal helst kunne prestere(begge kjønn) når som helst, hvor som helst, kunne gi multiorgasmer til jenten og samleiet skal vare i en evighet. Min opplevelse av sex(som ikke nødvendigvis trenger å stemme for noen andre) er at det er ikke alltid slik. Noen ganger er man sliten, noen ganger har man ikke lyst. Noen ganger er man så kåt at det er over på et blunk mens andre ganger varer det lengre. Og i et forhold så synes jeg det skal være rom for at det ikke nødvendigvis trenger å være en ny bestenotering hver gang og at man kan feile og at det er greit dersom man ikke har lyst eller har en slappis en dag. Kommunikasjon er for meg det viktigste i et forhold; å kunne være så trygg at man kan snakke om sex og de "problemene" man har i forhold til det. Du er en ung mann og jeg tipper du er veldig nervøs og sikkert preget av at det har gått "gale" tidligere. Slipp ned skuldrene, snakk med henne, stol på henne og at det går bra så går det bra etterhvert:) Nå vet ikke jeg om du har drukket alkohol de gangene det har skjedd, men hvis det er tilfellet så kunne det være lurt å prøve uten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg