Gå til innhold

Kunskap om denne tv'en?

Anbefalte innlegg

Søkte litt rundt på finn.no og fant en billig flatskjerm som jeg kanskje kan få bruk for. Nemlig en HANNSpree XV37 GT 37''.

Har gjort litt reasearch på nettet og funnet ut at denne tv'n er HD ready og har mange fine innganger for både HD og Scart.

Tingen er at jeg trenger en Rød, Grønn og Blå inngang for å koble på RCA kablene mine, derfor lurer jeg på om noen har kunskap om HANNSpree XV37 GT og kan fortelle meg om den har det jeg trenger?

Info om tv'n:

http://www.salesbasket.eu/DisplayProjector/LCD-TV/Hannspree-XV37-37-GT-Digital-Model-LCD-TV-GT03.html?keyword=player

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALDRI gå for en HDready tv den dag i dag.

i dag får du FULL HD 42" for 4 000 som er veldig bra i kontrast og alt fram samsung som er en av de aller beste på markedet

skal du kjøpe tv så drit en lang en i finn.no og heller se etter tilbud på nettbutikker

det er penger kasta ut av vinduet å kjøpe tv via finn.no

dårlig kontrast samt kun yhd ready samt få innganger og diverse diverse

kjøp nytt, for all del.

de er så sinnsykt billige og gode den dag i dag at du bør påkoste deg et nytt tv

kjøper du via finn.no med tv så har du gjort en utrolig stor tabbe, det kan jeg si det veldig kjappt ;)

Lenke til kommentar

Ja, Hannspree XV37 skal ha komponentinngang for bildesignal.

Hannspree var en billig TV som mange var fornøyd med og mente var et kjempekjøp i forhold til prisen, sånn ca i 2007. Sannsynligvis produsert av Tatung, som også produserte gode TV-er i lavprissegmentet under eget navn. Og dersom man får tak i noe sånt brukt la oss si under tusenlappen, og ikke har 4000 til en kjøpe en nyere TV med nåtidas bedre egenskaper, f.eks. bedre kontrast, så kan en brukt Hannspree eller Tatung være verdt pengene, for å brukes til man får råd til noe nyere. Men, skal man kjøpe brukt og billig, kan det være at man også kan få gode kjøp på bedre TV-er fra større merker.

Jeg har ikke Hannspree XV37 selv, og ville ikke kjøpt en sånn i dag, men jeg har en Tatung V32MCAK kjøpt november 2007, og den har jeg ingen planer om å bytte ut. Jeg vil også påstå at LCD-panelet på Tatungs 32"-modeller hadde bedre bilde enn på 37"-modellene, jeg mener jeg har sett i butikk (Datakjeden) at dette også gjaldt Hannspree XV37.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...