Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler at det er over med dama

Anbefalte innlegg

Gutt på 20 år her. Vært sammen med dama siden oktober i fjor, hun er også 20. For ca en måned siden gjorde jeg det slutt. En uke senere bestemte jeg meg for å prøve på nytt, det var bra i starten, men nå føler jeg det er tilbake der det var. Vi to er ganske forskjellige, noe som jeg tror fører til en del konflikter. Hun har ADHD, og er veldig surrete og hyperaktiv, kan være veldig hard til tider. Jeg er mere den rolige og følsomme typen, så dette tærer på i lengden. Hun sier jo at hun elsker meg osv, men fortsatt så føler jeg på en måte at dette er ikke riktig, og at jeg bare kaster bort tiden min som jeg egentlig kunne brukt med en jente jeg virkelig liker. Jeg tror bare jeg må innse at vi ikke passer sammen, men det gjør så utrolig vondt. Jeg er så utrolig glad i henne, men det er vel til det beste. Hvordan går jeg fram nå? Hun har en anelse om hva som skal skje da, fordi jeg har nok virka veldig usikker i det siste. Tenker kanskje å ta det over telefon, siden hun bor 1 time unna og at jeg allerede har vært der og gjort det slutt en gang før.

Postet av anonym: 99fc1822b2b29f9d47821773f0096cba

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig vanskelig situasjon du er i, og jeg har vært i akkurat samme. Mellom meg og dama funker det greit nå, men det er likevel ting som ligger og gnager i bakhodet fortsatt, dumme ting vi ikke burde gjort, og det får meg til å stille spørsmål ved forholdet og om det egentlig funker. Men nå skal jeg ikke stjele topic'en fra deg; ingen av oss vet hvordan du føler, selv om du har forsøkt å beskrive det så godt du kan, og i slike situasjoner må du gjøre det du selv føler er rett. Når det gjelder hvordan du skal slå opp, vil jeg foreslå at du møter henne, og sier det som det er. Du er nødt til å være ærlig, for ditt og hennes beste.

Lenke til kommentar

Eksen min gjorde det slutt over msn. Det sa meg hvor utrolig lite forholdet betydde for henne, og det er virkelig ikke lett.

Bare å stikke bort og gjøre det slutt som ordentlige mennesker.

Endret av Thomaes
Lenke til kommentar

Ta deg bryet med å kjøre den turen for å bringe budskapet, selfølgelig ingen lett oppgave det der, trist å høre at det ikkje funket, MEN som du sjølv sier så burde du bruke tida til ei jente som funker sammen med deg! Kjør innom nærmaste bensinstasjon og kjøp deg ei pølse og ein Cola etterpå, det fortjener du :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...