[kami] Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Web spill www.thurmann.net/chaos enjoy! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hva er så spesielt med det? Det finnes sikkert hundrevis av dem! En venn av meg holder faktisk på å lage et i skrivende øyeblikk... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg har også faktisk lagd et slik spill før Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Skal du reklamere for et online php spill synes jeg du kan gjøre det for verdens beste php spill http://www.planetarion.com/ Spillte det sikkert i 2-3 år før jeg gikk lei, alt med det spillet var (vet ikke nå lenger) helt utrolig. Kenneth Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Skal du reklamere for et online php spill synes jeg du kan gjøre det for verdens beste php spill http://www.planetarion.com/ Spillte det sikkert i 2-3 år før jeg gikk lei, alt med det spillet var (vet ikke nå lenger) helt utrolig. Kenneth Hehe, jeg spilte runde 2 til 7 eller noe. Men eh... Planetarion er IKKE PHP (tror jeg). Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Er nok det PHP og MySQL. Eller... Nå ble jeg usikker, men er i alle fall mulig å lage det samme i php. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 De bruker *.fcg-filer ihvertfall. Noen som vet hva fcg står for ? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 tick enginen er visstnok skrevet i C++ ihvertfall. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 De bruker *.fcg-filer ihvertfall. Noen som vet hva fcg står for ? Fast CGI eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå