Gå til innhold

Hva mener nordmenn om Tsjetsjenia?

Anbefalte innlegg

Ingen nordmenn under andre verdenskrig drev på måten som tsjetsjenerne gjør i tsjetsjenia.Nevn en person i norsk motstandsbevegelse som med vilje bombet sivile eller brukte sivile som skjold.

Ingen nordmenn gjorde det.

Igor vi kjenner hverandre, vi gikk på samme skole. Jeg liker deres russiske kultur selv om du er ikke ekte russer men som du sa jeg er fra Uzbekistan, men Russlan jo består av 130 nasjoner og alle religioner. Russland er et unikt land hvor trives alle sammen (det sier i hvertfalle myndygheter).

Hvis vi tar normenne som eksempel, og der har du full rett i det du sier!

Aldri en normann kan fornærme eller gjøre noe vondt til noen moennesker til tross alt bakgrunn, tro, hudfarge, og normenne virkelig fortjent respekt av alle mennesker på jordkloden.

Norske folket kjempet imot nazi-okkupasjon, mange flyttet til Norge undre andre verdens krig og søkte ly her. Norske folk er helter! Nazi måtte gi seg til slutt. Uten forsyninger gjennom Norge ville aldri Russland klare seg undre anrde verdens krig.

I fjor var jeg i praksis i Iraq, og vet du hva sier gamle synni-muslimer om norske folke? De sier at de er snille, gode, tapre og de sier at norske folk ofrer sitt liv for sivile, snill mot fanger.

Norge er ettlys for verden, her er frihet, respekt, rettferdihet, godhet. Om 1000 år kommer mennesker skrive om norske, og de har virkelig noe å skryte av.

Vi alle burde sette pris på det som gjør Norge for verden og mennskene på hele jordkloden.

I mange regimeland barn blir banket opp, mishandlet, sult, trusler, vold, korrupsjon, terr or, fanatisme men Norge er et av de få landene som viser hva er demokrati er egentlig, og hele verden ønsker seg hos seg sånne liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igor vi kjenner hverandre, vi gikk på samme skole. Jeg liker deres russiske kultur selv om du er ikke ekte russer men som du sa jeg er fra Uzbekistan, men Russlan jo består av 130 nasjoner og alle religioner. Russland er et unikt land hvor trives alle sammen (det sier i hvertfalle myndygheter).

Hvis vi tar normenne som eksempel, og der har du full rett i det du sier!

Aldri en normann kan fornærme eller gjøre noe vondt til noen moennesker til tross alt bakgrunn, tro, hudfarge, og normenne virkelig fortjent respekt av alle mennesker på jordkloden.

Norske folket kjempet imot nazi-okkupasjon, mange flyttet til Norge undre andre verdens krig og søkte ly her. Norske folk er helter! Nazi måtte gi seg til slutt. Uten forsyninger gjennom Norge ville aldri Russland klare seg undre anrde verdens krig.

I fjor var jeg i praksis i Iraq, og vet du hva sier gamle synni-muslimer om norske folke? De sier at de er snille, gode, tapre og de sier at norske folk ofrer sitt liv for sivile, snill mot fanger.

Norge er ettlys for verden, her er frihet, respekt, rettferdihet, godhet. Om 1000 år kommer mennesker skrive om norske, og de har virkelig noe å skryte av.

Vi alle burde sette pris på det som gjør Norge for verden og mennskene på hele jordkloden.

I mange regimeland barn blir banket opp, mishandlet, sult, trusler, vold, korrupsjon, terr or, fanatisme men Norge er et av de få landene som viser hva er demokrati er egentlig, og hele verden ønsker seg hos seg sånne liv.

Hva i helvet er du babler om?Jeg heter faen ikke igor og grunnen til at jeg ikke er ekte russer er fordi jeg ikke er russisk i det hele tatt.Aldri vært i russland en gang.

Norge viser hva demokrati er? Her i Norge er man rasist hvis man ikke er for politikken til venstresiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uten norske helter-partisaner som ofret sitt liv under andre verdens krig for verden, uten norsk fisk, uten norske innsats ville Russland forsvinne under nazi-rasisme.

England, USA og Norge sto sammen for verden! Godheten er uovervinnerlig!!!

Takk dere som reddet verden!

Norske motstandsfolk var vel faen ikke partisaner i det hele tatt.Partisaner som regel kommunister.

Noen som har fått veldig lite berømmelse for innsatsen som var virkelig blant krigens helter var krigseilerne som var mye mer utsatt enn motstandsbevegelsen.

Tsjetsjenerne utfører angrep mot sivile og sprenger seg selv til helvete til ære for en gud og 72 jomfruer og gjemmer seg bak sivile.

De fleste motstandsfolk i Norge prøvde så vidt jeg vet å unngå sivile tap.

Lenke til kommentar

Hva i helvet er du babler om?Jeg heter faen ikke igor og grunnen til at jeg ikke er ekte russer er fordi jeg ikke er russisk i det hele tatt.Aldri vært i russland en gang.

Norge viser hva demokrati er? Her i Norge er man rasist hvis man ikke er for politikken til venstresiden.

Du trenger ikke spille deg dum :). Alle vet hvem er du :). Privet Igor)). Ok, skal ikke avsløre deg)).

Norge har demokrati og viser den.

Her tar du feil: I Norge finns ikke rasisme!

Og norske folk aldri bruker stygge ord :).

Lenke til kommentar

Norske motstandsfolk var vel faen ikke partisaner i det hele tatt.Partisaner som regel kommunister.

Noen som har fått veldig lite berømmelse for innsatsen som var virkelig blant krigens helter var krigseilerne som var mye mer utsatt enn motstandsbevegelsen.

Tsjetsjenerne utfører angrep mot sivile og sprenger seg selv til helvete til ære for en gud og 72 jomfruer og gjemmer seg bak sivile.

De fleste motstandsfolk i Norge prøvde så vidt jeg vet å unngå sivile tap.

Partisaner har ingenting med kommunister å gjøre. Norske hæren kjempet fra første dag til siste mot nazi og vant sammen men England og USA.

Er det san at tsjetsjenerne utfører i deres land terror?

Samashki, sykehusene i Tsjetsjenia, skolene hvor ble myrdet tsjetsjenske og russiske barn, 200 000 etniske russere som ble slaktet med spader, og 250 000 sivilie tsjetsjenerne som ble myrdet av soldater... ååå det var tsjetsjerne ifølge deg.

Tsjetsjenerne fordømte jo terror fra begge sider, og selv var offrene til syke terro rister.

No takket være deg vet vi hvem som er skyldi.

Jeg tok feil med ordet partisan, men mente soldat.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...