wil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg har skrevet noe om dette før her, men har begynt å gruble litt. jeg sitter her med en pc eller 2 faktisk, jeg kjører MSN messenger på begge to den ene har 6.0 å den andre har 5.0 den som har MSN messenger 5.0 sitter jeg med nå. jeg kjører norton antivirus og internet security på begge to, men på den nye maskina mi så klikker norton internet security når jeg legger inn Msn messenger 6.0 å restarter maskina. jeg har det sånn at når jeg slår på maskina så logger msn messenger seg på automatisk. saken er da den at hvis jeg har inn msn messenger 6.0 å restarter så logger den på som vanlig, men da spretter norton internet security kloden opp med at det er en trojansk hest som prøver å komme inn på maskina, men hvis jeg legger inn msn 5.0 så går det bra, da kommer den ikke med denne meldingen. den andre maskina mi, dvs. den som kjører MSN messenger 6.0 er helt fin, den kommer ikke med denne meldingen i det hele tatt selv om den kjører akkkurat det samme systemet og begge to har norton internet sec 2002 skjønner ikke helt dette. hva kan være galt mon tro? jeg har prøvd både den engelske å den norske versjonen av MSN 6.0 på hovedmaskina mi, men det samme skjer, skjønner ikke helt hva det kan være. Noen som vet hva det kan være? vil helst ha den inn. satt litt å tenkte på å ta av automatisk på logging når windows starter, se om det hjelper litt, men vet ikke helt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 ingen som har noen tips til meg da? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 prøv norton personal firewall 2003. ikke 2002, den har noen bugs som ikke er blitt fikset. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 ok, satt å tenkte litt på det skjønner du. mulig det er det som er grunnen kanskje. tror jeg skal sjekke om det er det som er grunnen. hvis det virker så blir jeg sikkelig glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå