Gå til innhold

Trenger å få etset et kretskort, betaler for jobben.


Anbefalte innlegg

Har et lite prosjekt som jeg gjerne skulle ha fått ferdig.

 

Har ikke mulighet å få dette til selv så jeg håper noen av dere kan bidra, jeg betaler selfølgelig for jobben og porto for å få det levert til meg.

 

Kortet må være etset på årtlig måte, godtar ikke baner som er borte eller delvis borte - vil ha kvalitet.

Borring av kort kan jeg selv gjøre.

 

Ta kontakt hvis du har lyst å hjelpe til.

post-142899-0-29691700-1309555306_thumb.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Hvem som har tegnet dette kortet?

Ser noen få plasser der det er rimelig liten klaring, og en del baner som ikke går i 45grader og fører til taggete kanter.....

 

Men det burde gå greit å lage det, kan se om jeg har liggende det jeg trenger på jobb over helgen om det er av interesse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.

 

Hvem som har tegnet dette kortet?

Ser noen få plasser der det er rimelig liten klaring, og en del baner som ikke går i 45grader og fører til taggete kanter.....

 

Men det burde gå greit å lage det, kan se om jeg har liggende det jeg trenger på jobb over helgen om det er av interesse.

 

Grunnen til at noen baner har taggete kanter er at det er lagret som en bitmap istedenfor vektorgrafikk. Dette er en veldig dårlig måte å sende PCB til produksjon på. Helst bør kortet lagres som en gerber-fil og skrives ut fra dertil egnet program, eventuelt kan man bruke PDF eller andre vektorformater. Det er i utgangspunktet ikke noe galt i å ha trace som har en annen vinkel enn 45 grader, selv om det nok på dette designet er helt unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...